Tiden går fort !

 
 
Satan...vad tiden går fort, när man har roligt haha !!
Känns som att det bara var några dagar sedan man kunde gå utomhus med bara shorts & linne och nu helt plötsligt så börjar man att frysa redan 6-7 på kvällen, det ända man vill göra är att typ lägga sig i ett varmt bad med en varm kopp choklad, tända några värmeljus och bara ligga där tills sommaren är tillbaka igen, typ lägga sig i ide, haha.
Fast jag har inte lust att se ut som en sönder skrynklad tvättsvamp, så det går inte heller hahaha..
Som sagt, som man brukar säga; Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.. Så jag får klä på mig så inte min frusna kropp inte blir den nya isgubben eller någonting :-)
Visst, vintern är ju helt underbar, sjukt mysig och vacker.. Men det negativa är väl att det är så himla kallt och jag avskyr frossa för jag är en sommarkille även fast jag är halv finne och bör älska vintern och det gör jag väl än viss del fast jag håller mig isf inne i bastun för där är det varmt och gott haha..
Men jäääävlar vad detta året har gott fort, liksom nu är det bara 3 månader till min födelsedag och " jag fyllde ju år i går ju " Eller..... haha, aah ni fattar ju, tiden går så otroligt jävla fort nu när man har barn..
Dom gör så tiden går fort, så snart är det väl dom som tar hand om Gamla pappa som behöver hemtjänst eller någonting hahaha :-)
Men jag ska njuta utav vår höst först innan jag börjar klaga på vintern som är underbar men samtidigt kaallllllll HAHAAAA ;-D
 
Kommer droppa ett längre inlägg senare idag, så håll koll mina kära vänner.. Kärlek & Respekt

Kommentera här: