Sveriges bästa pappa blogg!

Hallåååå mina vänner, livet rullar på och jag känner bara en jävla massa glädje i mitt inre.
Känner ingen sorg, inget kan ta ifrån mig lyckan som jag har inom mig, men vill du testa får du hålla på hela livet, för jag är tamefan en utav dom bästa svenska [pappa bloggaren] som kör sitt egna race, och som är mest aktiv för tillfället i sveriges ][bloggvärld.][
För jag har nog inte sedan jag gick i blöja, sätt några pappor som går ut på nätet, offentligt.
som jag gjort, dom flesta pappa bloggarna tycker jag bara är för Gammal modiga, eller pportfölj nissar. jag vågar iallafall att öppna mig att jag är; Bisexuell, Transvestit & samtidigt bor ihop med en kvinna som själv är bisexuell och gillar att klä sig i herr kläder.
Och att jag nu är 3 barns pappa på 26år, har levt mer än hälften av mitt liv i omkretsar där det har funnits; Droger, vapen, horor aah ni vet ( MC-KLUBB. )
Och nutid så är jag drogfri, och lever svennson livet som man strävat efter att komma till någon dag i livet, äntligen har man landat i det fria livet utan problem eller vara arg/hata hela tiden eller känna oro att man antingen kan dö idag eller kanske dödar någon annan, eller kanske ha span på sig utanför sin bostad efter någon efterlysning man varit 20-tals med gånger.
Idag lever jag ett lyckligt liv med folk som verkligen stöttar mig för den jag är och står upp för mig oavsett min snygghet så är det också min sjukt grymma sanna djupa hemlighet som får dom att älska mig för vem jag är ..
 
Min tjej hade aldrig älskat mig som hon gör om hon hade låtit mig nu förmodlingsvis vara med i en ny dokusåpa som jag haft kontakt med osv.
Hur skulle det gå, om vi nyligen fått ett barn som nu är 2 månader gammal och så skickar hon iväg en ansökan till programmet ifall hon nu inte litar på mig.
Hon gör mig till den stora Pappa bloggaren som jag är idag liskom och att hon accespeterar min personlighet och allt jag lägger ut på mig själv både i kvinno kläder eller nämner att jag tänder på Män exakt lika mycket som jag tänder på Kvinnor.. Sååå extremt jävla lyckligt lottad kan man väl inte egentligen vara... Johooo det kan man tamefan vara, titta bara på mig som är den mest extrema lyckokulan som jag är, en livsnjutande pappa som har barn som inte skäms för min personlighet ]o_`O]
 
Jag extraknäcker på min youtube kanal där jag bjuder på både vem jag är och kör ibland lite föreläsningar om mitt förefluta liv, berättar min bakrund, berättar vem jag är idag, berättar vad jag gjort mot folk & vad som är rätt eller fel ?.!.?
Fått massvis med fina mail utav okända människor, där jag fått någons syster,bror, förälder eller barn att ändra på sitt liv, och det mina vänner gör mig så sjukt stolt som människa att jag får kramp i magsäcken tack vare allt jag får höra att jag får folks liv att gå den rätta vägen som jag faktiskt inte skulle få genom några Youtube-Filmer...
Det gör mig berörande, glad & samtidigt Galen i mitt liv och att jag hade mina änglavakter dom 3 gångerna jag varit nära min död som jag än idag kan tänka på att jag egentligen kunde varit död men istället räddar jag lite liv här & där för att jag försöker bevisa alla som har ett beroende utav någonting !!! < 3333
 
Jag är den jag är och kommer aldrig att få en jävel att ta det jag har för det kommer aldrig att lyckas för min styrka tar över alla negativa energier att sväva sin väg till medelhavet, där negativiteten kan få drunka om det vill : - D

Kommentera här: