Sno Stilen... Känn dig fri



Kollage: Diabetesmannen
 
1. Kavaj | 2. Skjorta | 3. Shorts | 4. Skor
 
Sponsrat inlägg

Jag vill verkligen rekommendera er alla män att checka dessa, detta snackar jag om stil..
Den som inte äns ger sig själv en chans att gå in på länken och kika förlorar verkligen en sjukt grym chans att få njuta av dessa snygga klädesplagg..
Jag kan rekommendera att detta är något du kan känna dig trygg, stilig och bekväm i och folk kommer tänka " Shiit denna människa vet hur man ska klä sig " 
1 Eva Guillén är Blattebella.se:

skriven

Hej söta. Snygg stil. Helt rätt med sneakers. Jag var på skolan i måndags och såg att samtliga ungdommar hade typ converse eller dylika skor. lol Undrar hur den idéen, eller mode kom upp?

Vet du något om varför det modet kom upp, har det varit inne hela sommaren, gud hur mycket har jag missat? lol

Ja. Jag vet inte, jag är 37 år. Känns dock lite skönt att man kan ha en slapp stil, med sneakers och jeans, bättre än allt det dära med högklackade och de.

Men snyggt också som på ditt inlägg, med kavaj, sjukt bra kombo: Då är man inte bara snygg, man är proper på ett frigörande vis !!! FETT!
/evis

Svar: Oj oj ojj någon med stil och hjärta av ögonstensguldgruva :)
In på länkarna och kika så hittar du massa fina godbitar ;)
Detta är mode som får kvinnor att falla.
PapiNik

Kommentera här: