Självförtroendet är på hugget !!!

 
Fuck vad snygg jag är, jag är så snygg att jag hade kunnat tänka mig att vara en kvinna en dag och fan dejta mig själv en heeeel dag.
Hade det gått hade jag gift mig med mig själv haha :)
Har så sjuuuukt bra självförtroende, ibland kan till och med sambon tycka jag är sjukt jobbig för att jag kan gå runt i timmar och säga " fyyyyyfaaaaan vad snygg jag ääääär " och jag kan inte sluta säga det för jag är så otroligt jävla snygg asså :D
Kan ni känna igen er imin tanke, har ni själv inte bra självförtorende? 
Utan bra självförtroende bör det vara sjukt jobbigt att leva och leva utan självförtroende bör man nog söka hjälp för snygg är vi alla på sitt sätt :)
Utan dig själv, hade inte ditt liv varit där du är just nu eller hur???
Du är egentligen din störta förebild för du vaknar varje dag och lever fortfarande så varför sitta och klaga på vart man är, eller vem man är för du är den du är och utan dig själv hade du inte blivit så gammal som du är idag eller vad säger du?
Jag kan säga såhär, jag hade inte bra sjävförtroende när jag knarkade och hade väst, för då följde jag bara vännernas liv, jag lyssnade ju inte på mig själv för då hade jag väl inte varit där.
Så sen dagen jag blev drogfri och lämnat mitt förflutna så är jag den stoltaste personen i världen som kan stå upp för vem jag egentligen är och inte gå efter andras jävla vaaal....
Så tänk på vad du vill göra med ditt liv, om du vill sitta och knarka eller stå framför en spegel på morgon kvisten innan du ska iväg till jobbet och göra dig freeeesh haaah ? :)
Jag väljer helst val nummer 2 som jag skrev, för jag är sjukt jävla snygg och det ska jag inte plantera en mask över mitt vackra ansikte för jag är värrd att visa upp mitt sexiga och vackra ansikte....
 
Titta vad snygg jag är.. Assååå min sambo måste vara sjukt jävla lycklig som har en såndan snygg kille som jag är, för jag hade lätt varit stolt attt vara tjejen som var med mig :D
Jag har looken, har smiley, har ögon som medelhavets blåa vackra glittrande vatten, och stilen som alla vill önsa sig att ha.
Fan, titta bara bilderna, tänk er detta vackra ansikte i spegeln varje dag, oj oj ojjj .
Men nu kommer ni läsare nog hata, och verkligen skratta och kalla mig dubbelmoral, men har faktiskt tankar att fylla i mina läppar, för det hade jag faktiskt velat göra för det hade varit sjukt sexigt faktiskt, vad tycker ni om det ?
För jag skäms inte för det jag gör, allt jag gör står jag för ärligt talat !!
Så vad tycker ni skulle ni kunna tänka er att se mig med i fyllning i läpparna ?
 
Nu när jag skrev " Dubbelmoral " är för att jag klagat på att folk behöver inte ta i sig i fyllning i läpparna för att bli snygg, men jag har faktiskt haft tanke ett tag nu att vilja pröva att fylla i läpparna för jag tror det skulle passa på mig faktiskt !
 
Ge mig tips, vad tycker ni ska jag ta in i läpparna eller inte ?
Tror ni det hade varit okej som " pappa " att gå som kvinna oftare utomhus ?
Har jag rätt eller inte ? :)
1 Lena :

skriven

Hej du har en blogg som till talar alla tror jag ?? Jag får dåligt självförtroende när någon skäller på mig säger typ att jag är dum i huvet jag tänker inte alla gånger med mer man när någon säger tt jag ser bra ut så blir jag glad inom bords och lite skinerad av det . ;)
hoppas du har haft en bra måndag ??
kram

Svar: Jag står för min snygghet och de borde alla göra ;)
PapiNik

2 Ann-Helén Bockman:

skriven

Jag tycker att det är upp till var och en vad man vill göra. Själv har jag sjukt dåligt självförtroende när det gäller mitt utseende. Jag skulle inte göra fyllning för att jag är rädd att något skulle gå fel, för det skulle det naturligtvis göra bara för att det var jag. Jag har jättedåligt hår, jag började ta tillskott för det och då började jag få plitor och klåda på hela kroppen. Trots att det är ett välkänt märke så fick ju så klart jag biverkningar :P
Men jag är duktig på det jag gör yrkesmässigt, hobbies etc så där har jag inte särskilt dåligt självförtroende. Ganska smart person, men om jag nu är så jäkla smart så borde jag ju kunna intala mig att jag duger. :) Om du ska göra fyllningar har jag hört att Brottbykliniken gör ett bra jobb. Det går ju tillbaka ifall du ångrar dig. ;) Man måste våga för att vinna! (det är ett bra motto, det är ju därför jag varit utomlands hahaha, INTE, för jag vågar flyga. Vad klok och förståndig jag är då) Kram

Svar: Jag gör bara saker jag vågar göra :)
jag står för allt som jag skriver och gör, tack för din åsikt :)
PapiNik

Kommentera här: