Ser mig omkring !

Jag är jag, och skiter i vad ni säger?
Så länge ni låter min familj vara för det jag älskar att göra och brinner för !!!
 
Tänk er, för bara mindre en några år sedan så var allt bara negativt i min värld, allt från att någon går före i kön på affären smällde det på personen ( Slog dem ) till att jag sålde droger, hata samhället... aaah jag hatade allt och alla runt omkring mig, så länge dom gav mig det jag ville ha så var dom respekterande i mina ögon ..
Ingen fick bestämma över mig, ingen fick säga vad dom tyckte och tänkte oavsett jag inte kände dom så slog jag sönder var och än om dom inte gjorde som jag sa, och det gjorde mig till en fiende mot var och än jag kände och random personer och ingen vågade säga någonting längre så länge jag var i närheten för dom visste att jag skulle slå sönder dom för det lilla minsta, och i längden blev just detta sjukt tråkigt för att en fest tillexempel kunde vara sådär bara musik & dricka & dansa, fast alla var knäppt tysta för dom ville inte ha bråk, bara jag som pratade ingen annan... Hur kul är det liksom ???
 
Nutid; så är allt bara posetivt och i en affär i kön och jag har typ bara EN vara så kan jag låta folk med fulla korgar gå före mig, kan komma in i ett samtal med någon random på stan som jag inte äns känner och börjar flabba och kommer med någon rolig kommentar för att få dom att skratta & förstå att jag är en glädjespridare och bara ÄLSKAR att se folk le, folk må bra och jag mår bättre ifall någon annan får allt och ajg ingneting för alla andra är mer eller mindre mer viktigare än vad jag är enligt mig själv !! :-)
Jag kan ge min familj allt dom vill ha, så länge dom mår bra och så kan jag själv lida flera dagar bara för att ge andra kärlek och ibland kan det bli överdrift i allt jag ger bort men jag skiter i det för jag vill se andra må bra, för jag mår bra så länge andra mår bra och då gör det mitt liv själv 1 dag extra att leva enligt mig själv hehe..
Jag älskar att göra videoinlägg bara för att folk ska skratta, oavsett om ni skrattar åt mig och inte med mig så mår jag bra för jag vet att ni skrattar sen om ni hatar det jag gör och skrattar åt mig så skiter jag i era  vidriga tankar i huvudet för ni som hatar verkar inte ha riktig & äkta humor, för jag ger er det jag vet folk skrattar åt...  Hatar ni, gör det jag bryr mig inte för jag gör det som gör mitt hjärta helande utav att få skoja till det i att flumma till mig med roliga videoinlägg, samtidigt är jag seriös i vissa delar som får mig att hela mitt livs tankemönster att få dela med mig mina känslor, tankar, bakgrund m.m :-)
Och att jag är en föredetta MC-GÄNGMEDLEM kan inte vissa förstå;
" för att dom beter sig inte som jag gör.. "
Haha... Hur är en föredetta gängmedlem? 10000% seriös och inte kan få skoja till sig?
Helt ärligt så skrattar jag åt er som kommer med sådana roliga kommentarer och för det mesta privat på facebook liksom aldrig våga visa sig officiellt för då kommer ni här på bloggen med randomnamn & heter Anonym eller typ något jävla random namn som en 10 åring skulle heta, eller ursäkta kanske är barn som hatar det jag gör???
Jag kommer aldrig någonsin lägga mig för någon råtta med fula fisk ögon och mun som en schimpans som bara klagar på allt jag gör.. Jag är den jag är, och född för att älska att underhålla folk :-)
 
 
 
 
 
Kärlek & Respekt till alla som följer allt jag delar med mig och allt jag gör.. Ni är beundrande människor med gott hjärta !!!
1 Lena :

skriven

Bra bilder på dig :)

Svar: Tack Duu :)
PapiNik

Kommentera här: