SCI-FI live day & Bra besked.

 
Vilken dag, oj oj ojj !! :-)
 
Denna dagen har varit otroligt bra, en upplevelse för både oss och barnen, som sagt.
Vi har varit ute på en lång promenad någon timme ute i en fantastisk vacker skogs slinga, och skogen var verkligen en sådan upplevelse, typ som att man var med i en SCI-FI film liksom, men endå så var det så där läskigt för att det var knäpp tyst i denna skog även fast den var typ 300 meter från bilar och ett stort område med lägenheter haha..
Men både jag, sambon & barnen älskade verkligen denna skog, och en liten älv fanns där också i närheten åååh så jävla awesomeeeee <3
Och om jag ska vara ärlig bör man tycka att det är finast mitten av sommaren men jag lovar er, det var mycket mysigare nu när löven håller på att falla, små fuktigt i luften men samtidigt grönt vacker gräs med en sol som bara lyser in mellan kvistarna, oooh måste dit fler gånger!
 
 
Och som jag sa tidigare i dag fick jag tyvärr ett besked att jag ej gick vidare i BB, men samtidigt i den otroligt sorgsna beskedet så fick jag ett otroligt bra besked på samma vända, att casting ledarna hade tydligen kontakter med annat bolag som dom hade givit ut mitt nummer... så där får vi hoppas på ett bättre besked som jag ser sjukt mycket fram emot..
 
Sedan har jag klippt mig och rakat mig idag till en sjukt snyggare frillsssiiiie som jag blev otroligt nöjd över, fan nu är jag som en topp 5 modell föööfaaan, jävlar vilken snygg jävel jag är nu då hihi ..
Men inom några dagar ska jag färga håret igen till en färg jag fastnat för, en färg jag älskar, och en färg som visar upp mitt vackra ansikte, färgen gör mig till den snyggaste jäveln bakom spegeln, och det är såååååå sant ;-P
 
 
 
 
 
Varför är alla så svåra att älska sig själva, fan ni måste vara mer öppen och bevisa erat vackra ansikte, alla är snygga på sitt sätt.. Ställ dig framför spegeln, ta en bild med mobilen / en kamera och säg så här..
" Jävlar asså, så här snygg kan fan ingen annan bli " 
Det gör jag alltid, och det får mig att stå upp för vem jag är och stå upp för mig själv dag ut och dag in, jag skiter i andras åsikter för i mina egna ögon är jag så sjukt jäkla snygg asså..
 
Livet leker, livet gör än till en vacker modell varje dag du ger dig mer och mer bekräftelse, för det behöver varje människa minst 1 gång om dagen !! 
1 Lena :

skriven

söta ungar du har :)

Svar: Awww tack så mycket :)
PapiNik

Kommentera här: