Nya uppgifter, nya utmaningar, ny dag

NY DAG, NY KÄRLEK & NY IDÈ.
Vaknade upp imorse och fick idèn att klippa mig, och raka lite mer på sidan och fick till den här vackra frillan, och satan vad snygg jag är, erskänn? :)
 
Och sen fick jag ett otroligt jobbigt mail idag angående projektet, annat bolag, blir inte av det jag har pratat om verkar det som, men dom hade tydligen givit ut mitt nummer och mer vill jag ej utala mig om. 
Tycker bara att ni kan hålla på mig och ge massa kärlek till någon där uppe som ger mig turen att få denna andra chansen nu till något annat.
För detta är vad jag drömmer om, OCH INTE KÄNDIS, jag struntar i den biten.. jag är gjord för att synas och inte sitta framför fucking Youtube, fler bör sitta och titta på mig och få den bästa underhållningen man verkligen vill ha i tomburken haha..
 
Och nu ska man väl ta det lite lugnt, kanske ut och ta sig en promenad med familjen förmodlingen och hålla ögonen öppna på telefonen ifall dom ringer mig inom kort för detta är FAAAAAN vad jag vill liksom...
Och så kommer jag ut med ett inlägg senare också...
 
Kram på er, och njut nu av min inspirerande nya frisyr.
                             I
                            I
                           I
                          V
1 Lena :

skriven

du är så grym

Svar: Tack :)
du med som följer mig.
PapiNik

Kommentera här: