Mobbning mot ett starkt själ

 
När ska detta bli bättre? 
Jag blir så jävla förbannad på människor, eller människor är väl inge fel på tycker jag, bara sjukt att den nya hobbyn nutid är tydligen mobbning bakom en databurk för det är tydligen så man får den stora respekten i detta samhälle, möter man någon på nätet som aldrig mobbat än massa folk på ntät så kommer den första bilden upp att man nästan kan tro att den personen är från en annan planet för att man är inte van att INTE se snälla människor bakom datorn längre..
 
Igår så la jag upp ett inlägg att jag tycker inte att Abort-grejen är något lämpligt som ska kunna förekomma som det vore en vanlig rutin i vardags, det ska vara mer att man gör i smärtsamma/jobbiga tillfällen och inte ha sex och sedan " Ojj jag blev visst gravid.. Nej, nu måste jag iväg och göra Abort för jag vill inte dettta. " 
Så ska det fan inte förekomma här i världen tycker jag, och jääääääävlar var hat jag fick och vad folk såg ner på mig för min åsikt, men andra kan ha åsikter om något just dom har fobi för, men då är det okej att hata enligt den personen eller??
Varför får man inte ha åsikter här i världen längre för?
Jag kan tamefan inte fatta hur folk tänker längre?
Att folk sitter och klagar på IS med mera, men dom kan tamefan sitta och HATA bakom kakburken mot oskyldiga människor, jävla svin rent ut sagt är ni..
 
Visst, jag kanske får skylla mig själv att få känna på min egna potatis, men i detta tillfälle med all hat jag fått dom senaste dagarna har jag verkligen känt mig sjukt utsatt och mobbad utav fula folk runt om i världen, och nu förstår jag kanske vad dom jag utsatt för under alla mina år.... Men varför ska ni som jag inte känner ge igen på mig, det är mer dom jag utsatt saker för som är värda att hota mig eller mobba mig, men ni känner inte äns mig som kallar mig såna sjuka och grova saker ....
 
Vad tjänar ni som mobbar/näthatar mot mig för att jag har mina åsikter, för ni vet inte äns ett skit vad jag gjort mot folk i mitt liv, vad vet ni vem jag är, vad vet ni vad jag kan göra mot dig?
Nej jag hotar inte..... Men att gå på någon okänd människa som levt som jag gjort, någon annan kanske hade varit så fucking svag att ni kanske hade haft ett helt gäng kacklande arga röster utanför din dörr, vafan vet ni?
Så skärp er alla jävlar att lägg skit mot mig?
Vill ni hata, gå till någon annan för mig kan ni ge fan i ärligt talat för detta börjar nu gå över styr mot mig ...
 
 
Vill ni mig någonting så berätta era riktiga namn istället för att het fejk namn för att dölja allt ni inte vågar visa för att ni är så sjukt vidriga visningsbilder och namn som inte äns djur skulle kunna döpas till och skriver såna sjuka jävla kommentarer till mig som inte har ett skit med mig att göra egentligen eller vad jag tycker eller så.. Men samtidigt kan ni skriva att jag har fel och mina åsiker gör att Sverige håller på att gå under, att jag det är såna som jag?
Såna som jag?????? Jag skriver mina fucking åsikter som ni lika mycket kan ha era men måste ni skriva era till mig om ni redan vet innan ni tagit fram tangentbordet och skriver med era sliskiga osbågs fingrar till mig, stick från mitt shit i så fall om ni inte gillar det ?
Jag fattar verkligen inte.... Neeh, jag fattar inte vafan problemet är att behöva hata så jävla mycket som ni gör för vart kommer ni utav det, ÄRLIGT TALAT??
Fan, vill verkligen inte behöva säga saker till er, för jag tänker ALDRIG sjunka så jävla lågt som ni gör för ni beter er som små barn i blöja som inte får som man vill...
hahaha vart kommer ni ifrån, vilken planet? snälla säg?? HAHAHAHA
1 Jessie :

skriven

Ja du, folk tror att de är mycket tuffare när de hatar med anonyma namn osv.
Jag fick en jäkla massa hat när jag skrev att giftermål inte är något för just mig. Tydligen fick jag inte ha den åsikten då jag har barn.. Jag har valt att inte publicera dessa kommentarer längre utan se förbi dessa och inte ge de uppmärksamhet i min blogg. Ej värt det :)

Svar: Men det är så vidrigt att folk älskar att hata så mycket .
Fyfan säger jsg bara... Men håller med endå @jessie
PapiNik

Kommentera här: