Min djupaste HEMLIGHET

 
Igår, efter mitt senaste inlägg så nämnde jag om en den senaste hemligheten jag kom ut med...
Ni mins väl vilken jag menar? Annars kan ni gå in och läsa mitt tidigaste inlägg och läsa hehe !!
Men saken är, jag har haft planer om att jag önskar mig nya fina läppar, aah ni kanske förstår vad jag menar?
Just precis, Läppförstoring är min största önskan i livet om man tänker på något nytt på min kropp...
Men det är en sak som jag inte har berättat för någon alls, bara för EN person som jag litar på till 100 % och det är min underbara älskade flickvän <3
Men nu tänkte jag faktiskt komma ut med min sista hemlighet som jag vill få ut, som var helt okej för min älskade flickvän att få komma ut med, så länge hon var den första tänkte hon !!
Jag satt här om dagen i min enssamhet och bara filosoferade till musik, och så började mitt hjärta prata med mig från ingenstans och jag kände att den saken faktiskt stämmer!!!
 
Jag har berättat för er här på bloggen där jag kom ut med att jag är Bisexuell & att jag tänder på Män exakt lika mycket som Kvinnor, och att jag älskar klä mig i kvinnokläder som gör mig otroligt attraherande, det får mig att må bra i att va kvinnan, den halva själen i min kropp som är lite kvinnlig utav sig, och jag ska vara helt ärlig nu att jag kan berätta en STOR HEMLIGHET för er nu.
Jag topade på min sambo att komma till mig igår kväll för att jag hade en sak att berätta för henne, hon blev i chock som säkert vem som helst skulle vara, för jag såg sjukt seriös ut innan jag sa det och så sega jag ut det för att jag var nervös men samtidigt som tänkte jag faktiskt göra henne nervös på samma gång haha..
Och tillslut kom det fram... ( A )
Att jag har en stor tanke som är sjukt stor, förändring för många i min närhet / närastående m.m. men jag vet att jag vill.
Jag har funderingar om att vilja göra en könsoperation till en kvinna, börjar känna mer i min kropp att jag är mer än kvinna än vad jag är en Man..
Sambon blev faktiskt inte så upprörd som jag trodde faktiskt, men hon kände att det skulle vara konstigt att se mig som en kvinna, efter vårt flera års förhållande med 2 barn ihop m.m så tyckte hon att jag skulle berätta för henne när jag är helt 100% att vilja göra just det, för då hade det varit bäst ifall vi två går åt två olika håll och fortsätta som vänner för att hon hade inte klarat av det.
Samtidigt förstår jag henne för det är oerhört stor ändring för oss båda som kanske hade gott åt skogen, som varken jag eller hon vill..
Och jag älskar min tjej så mycket och vill inte förlora henne, hon är mitt liv, min tjej jag vill dö ihop med och det kan jag inte ta stopp på.
Och samtidigt gör det ont i mig själv för jag hade velat göra denna könsoperationen för jag börjar känna mig mer och mer som kvinna..
Men samtidigt vill jag inte förlora min älskade sambo <3
Och som igår, jag började prata om att jag ska börja köpa trosor m.m för jag hade velat börja använda det faktiskt istället för kallingar, för jag känner att det är sexigt !!!
Och trosor var okej för min sambo att jag börjar använda och det gjorde mig sjukt glad att vi kom lite halvvägs båda två och fick något som vi båda ville.
Vi båda vill ha kvar varandra vid sin sida, och samtidigt fick jag börja använda trosor, så jag får nöja mig med det iaf, för jag är glad för det lilla minsta, h e h e h e !
 Och sist men inte minst, så kan jag berätta att jag börjar känna mer sug på Män en Kvinnor, och saken är än ärlig sak som jag sa till min sambo igår kväll i våran lilla pratstund tillsammans att vad jag känner i nuläget så är det Hon den ända tjejen jag hade kunnat vara med, annars om vi skulle göra slut som varken någon utav oss två vill så kommer nog mitt nästa förhållande att vara med en pojkvän som jag kommer söka upp hehe..
Men så långt vill jag inte tänka just nu för i nuläget så har jag min älskling som jag aldrig vill bli av med *aawwiiie* *ler*
 
Så detta ville jag bjuda er följare på idag, och det ända jag hoppas på just nu är att jag får lika mycket kärlek som när jag berättade om min Bisexuella läggning, för att få höra massa avskum som kommer med hat just nu har jag inte det minsta lust att läsa om !!!
 
Kärlek är det jag vill ha och inget annat, hiuhhiuh awwiiieee <3
1 Tezzan:

skriven

Har du instagram som man kan följa?

Svar: Papinikki 👍🏻👍🏻
PapiNik

Kommentera här: