Lördag; Bra & Dålig


Fuck vilken jooooobbig kväll, skulle lägga sig i sängen strax efter tvättiden och titta på Sons Of Anarchy jag och älsklingen men så slutade datorn att vilja fungera..
Så nu sitter jag och formaterar om datorn och blir sittandes här ett tag, fyfaaaaan vilken lördags kväll 😑😑😑
Men vilken tur att man har chips, godis , massa choklad och en mysig älskling med bättre tålamod och en söt liten Angel som inte vill sova & ligger i sängen  här med oss och sprattlar och busar❤️

Och idag har vi varit ute i det fina höstvädret, Miley & jag lekte massa ( i vattenpölar ) " jätte vått och kul😁 " tyckte Miley 😛 Men men barnen är Goa även fast dom gillar allt det vi vuxna avskyr hihi!!!
Älsklingen och Angel mös med varandra vid en bänk under tiden, gottegrisar❤️

Kärlek är det bästa jag vet & ingen kan styrka att något bättre än kärlek fjnns, för det fjnns inget bättre, och min kärlek till barnen och sambon slååååår ALLT❤️

Men nu är det bara att vänta att få igång datorn som blir klar runt 12, sedan blir det Son Of Anarchy maraton 😎
Jääääävla dator 😶😴😳



Kommentera här: