Lite smått och gott / Blandat Mys ( Och en hemlighet )

 
Goddag mina kära vänner !!!
Fan vilken härlig dag alltså, en sjukt härlig sommar värme under hela dagen, ouff säger jag bara..En sjukt mysig höst dag, har tamefan suttit på balkongen och små solat under dagen och detta låter nog sjukt, men så varmt som vi hade det på vår balkong idag på 6;de våningen så låg solen och stekte bacon, medans jag blev kokt jävla ägg rent ut sagt !!
Och sen runt Fyra i eftermiddags så tog jag mig i kragen för att stor städa i sov rummet, Möblerade om, skrubbade fönster rutorna, oj vilken kung jag är blev sjukt snyggt....  
" MEN VAFAN.... VAR SOV RUMMET SÅHÄR STORT "
Haha, rummet blev fan och mig större efter min grymma Möblering i S-rummet : - D
Jag är tamefan sjukt Bäst alltså, och jävlar vilken glad tjej man fick här hemma efter mitt dunder bra jobb hihi..
 
Och sist men inte minst så har vi ju den blodmånen man måste se på, och månen är redan otroligt jävla niiiice, och då undrar jag hur schysst det kommer vara i natt då i så fall,
: - )
För jag kan säga är detta ingenting mot för i natt så måste jag nog ta på mig en skydds hjälm i natt, för jag har inte lust att dö på cupen haha, fan detta gör nästan så jag får STÅFRÄS utav vilken upplevelse man kommer få vara med om TONIGHT !
 
 
_____________________________________________________________________________________________________________________________
 
 
Jaa, vad säger man om allt som hänt dom senaste veckorna?? Jag vet fan inte om jag fortfarande ska skratta eller gråta utav alla idioter som finns liksom, hur kan man sitta och njuta utav att hata? Och sitta och kalla mig för mentalsjuk idiot som bör sättas in på psyket som är vett i huvudet jämnfört med såna som ni som sitter och HATAR & HATAR & HATAR.... MED MERA ......
Vad får man utav att hata som ni gör, jag förstår mig inte på sånt folk hahaha.. 
Ähh, orkar inte med att äns prata om detta, nu är det tamefan sista gången jag äns pratar eller skriver om er för ni får mig att flygande Elefanter faktiskt finns, och då är det illa för ni är så patetiska haha!!!
 
Men från det ena till det andra, så har jag suttit nu i flera veckor och funderat på än sak som jag är sjukt sugen på att göra faktiskt.
Jag har sagt det förut men säger det igen för nu tror jag faktiskt att detta börjar bli aktuellt faktiskt.
Jag har tankar över att fixa läppförstoring, för som ni oftast brukar se så putar jag oftast med läppana och jag tycker det är så sexigt med putande läppar, och jag vet ej vad tjejen tycker men jag ska prata med henne även fast hon har hört att jag funderat över det så ikväll så ska jag prata med henne lite mer om det faktiskt så får vi se ifall jag får min vilja igenom hehe : - D
 
Tänkte bjuda på ett klipp som jag gjorde igår kväll där jag förklarar än sits från dom senaste video inläggen jag har gjort, där jag hade ett stor bråk med ett par nötter som inte kan förstå fakta, att jag är den jag är och jag kommer alltid stå för jämställdhet som dom inte kan acceptera att jag vill, och så förklara jag för dom att det är så jävla många som tycker som mig men då var jag bara en totalt jävla psykopat som bör bli inlåst på psyket haha... Och jag skrattar åt det, men att börja hota med att vilja ha min adress där mina barn bor... Där är fan o mig droppen, men som sagt jag skiter i er och fortsätter köra mitt spel som jag alltid har gjort och kommer alltid att göra.. Stå upp för den jag är och jag behöver inte spela pajas för att få respekt, för jag behöver bara vara mig själv för att få mer respekt än vad ni får...
 
Här är videon, lyssna och njut !!!
 
 
 
 
Och denna vido som jag bjuder på nu har jag fått höra från folk olika saker, och det är inte det man hade förväntat sig att få höra, Nee jag är tydligen än; " Pedofil & Våldtäksman " i videon för att jag dansar först med min dotter och sedan filmar henne när hon sover..
Vad tycker ni, är jag det?
För jag skrattar bara åt det och skrattar ni inte utav att jag kallades för " Pedofil & Våldtäksman " så är ni helt dumma i huvudet, för detta är tamefan ett skämt att man ska få höra sånt haha!!!!
 
Titta och njut utav " Våldtäksmannen & Pedofilen " PapiNik & Miley ( Min dotter ) <3
 
 
 
 
KÄRLEK & RESPEKT, PAPINIK IN THE HOUSE ( L ) 
 
1 Linda:

skriven

Hm är man pedofil för att man filmar sitt barn som sover? Då är ALLA föräldrar pedofiler. För ALLA har någongång filmat/tagit kort på sitt barn när dom sover. Herreguuuud

Svar: Hahahaaaa håller med dig...
Men enligt hatarna Haha 👀👍🏾
PapiNik

Kommentera här: