Leva, eller döda? ( Vad tänker du göra?)

 
 
Jag går längst vägen och tänker på vilket helvete jag har, vad allt går åt skogen för min del, att min chef inte vill ge mig hel tid eller att mina medarbetare sitter vid lunch bordet och snackar skit om någon som är sjuk eller så kan det vara ett helvete för att någon jävel gick före mig i kön på affären när jag bara hade en coca cola.. 
Ni vet den där känslan där det kokar i din kropp, liksom kokar så man bara vill ta det första redskapet du ser framför dig och dunka skiten ur någon jävel, greppa tag i ditt hår och slita av hårstrån ..
Eller ni vet den där dagen man vaknar upp en morgon och allt är bara heeelt underbart tills den där jobbiga grejen men inte alls hade förväntat sig sådan bra morgon, då man missar bussen precis eller kanske någon snor din taxi...Suck :S
 
Men varför ska man sitta och älta dom grejerna egentligen? 
När du står där och *morrar* i din ensamhet när något utav detta händer medans ett barn på 5 år blir totalt torterad andra sidan av jorden, eller samma barn kanske har tur att inte händer honom något..........men han ser sina föräldrar sprängas i tusen bitar, och där står du och har ätit en ordentlig frukost, har pengar på kontot och ska ta din taxi till jobbet, MEN någon tar din taxi.. Så otroligt jävla vidrigt att vi Svenskar sitter och klagar på vårat samhälle eller våra små ynkla problem vi har i en vanlig VAAAACKEEEEER vardag!?!?!
 
Och folk sitter här och klagar på alla invandrare / flyktingar som kommer hit !!! HJÄLP DOM ISTÄLLET ???
Och att vi äns har svenskar som röstar på Sverigedemokraterna, ger dom respons för vad dom representerar för Politik, istället för att försöka göra allt man kan för att få ut dom ur regeringen, för jag kan inte förstå hur man kan sitta och säga såna grova ord till andra människor som är helt oskyldiga som blir totalt torterade eller sprängs i tusen bitar inuti deras boende som man egentligen ska känna sig trygga, Nee då sitter ni och klagar att dom kommer hit till Sverige där dom borde bli otroligt välkommna, välkommande av deras resa dom har flytt från deras land dom får lämna för att idiotiska soldater ska kriga och förstöra deras land som bör få vara fint och tryggt som det är i Sverige, jämfört vad det är i deras hemort / landskap !!
 
Ärligt talat, hade jag haft mer pengar en vad jag har hade jag startat en origination och anställt massvis med medmänniskor ( Som Jag ) och köpt en mark där alla flytkingar är välkommna och bo, vid ett landsställe som dom kan få känna sig hur trygga som helst, men det hade väl våra * vidriga "riktiga" svenskar* försökt att göra allt vad dom kan för att förstöra för att dom inte får må bra, eller rent ut sagt få komma hit..
 
Tänk er att vi bor i detta samhälle som vi gör i och folk njuter av att helt och hållet stänga av om någon invandrare ropar på hjälp.
 
När ska vi svenska medborgare försöka hjälpaa till lite mer, lägga några extra enegrier som du inte ORKAR använda för att ha ork till din morgonrunk istället typ? Lägg den energin på alla våra oskyldiga och totalt svaga människor, som har ett minne för livet och kommer ha en skada resten av sitt liv.
Kom igen nu Sverige, sträck på ryggraden och hjälp till, för detta kunde lika gärna varit Sverige och då hade nog ni ropat på hjälp och ingen hade lyssnat på er... Hur hade ni mått utav att få känna det??
 
* Nee, det kan ni inte kunna tänka er, för ni sitter och klagar på er Kaffe latte ni inte fick för att 7-Eleven hade hunnit stängt*
 
HAHA, så totalt hjärntvättade är ni, och jag skäms tamefan att vara halv svensk ärligt talat....
 
1 Robex Lundgren:

skriven

fint

Svar: Tack :)
PapiNik

Kommentera här: