Kvinnan i min kropp gör mig galen !!! :)



Kollage från Nelly.com
 
1. Cape | 2. Boots | 3. Jeans | 4. Handväska | 5. Topp | 6. Mobilskal
 
Sponsrat inlägg

Woow, detta kallar jag för stil.. Oyeaah : - D 
 
Alltså jag som är bisexuell och brukar ofta klä mig som kvinna gjorde mig till en lycklig människa nu..
Skorna, wow...dom skulle jag lätt kunna ha på mig dagligen... och jeansen var huuur sexiga som helst, erskänn ?
och väskor älskar jag, lite små tänd på väskor i skinn hur attraherande är inte väskor ?
Ni måste gå in och kolla på länkarna under bilden och kika för det är sjukt bra priser alltså, och ni hittar allt på deras hemsida och hur snygga kläder som helst : )
Tittar n iinte, så missar ni det ni aldrig kommer att glömma !!
 
 
1 Ylva:

skriven

Snyggt! Speciellt skorna <3

Svar: Min stil helt och hållet :)
PapiNik

Kommentera här: