HJÄLP MIG ! ! !

hjälp mig ???
 
Såååån jävla beslutsångest över ifall jag ska ha kort skägg eller kort, och jag har frågat min sambo men hon säger typ samma som mig ( spelar ingen roll ) och jag vet fan inte vilket jag ska ha haha...
Skulle ni kunna hjälpa mig med vad ni tycker ?
Hjälp mig, och säg vilken hår färg som skulle passa på mig också för har tänkt att färga håret igen he he he.. 
HJÄLP MIG ( L )
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Passar med skägg

Svar: Tack för att du ger mig tips :)
PapiNik

2 Lena:

skriven

Du passar i det du har men vårda det med stil :) tycker jag min sambo har likadant som dig och det har han haft dom senaste 3-4 åren :)
kram

Svar: Okej tack för ditt förslag :)

Taaack kram .
PapiNik

3 Brummis:

skriven

Behåll skägget. Låt det växa lite till och bestäm sen hur du vill ha det. Men inte vildvuxet ;) Blått hår är coolt emellanåt :)

Svar: Hehe tackar :)

Saken är, jag färgade håret blått för 2 veckor sedan för att stödja mobbningen att alla är lika mycket värda :)
PapiNik

Kommentera här: