Hatare som hatar / Jag träffar rätt punkt.

 
 
 
 
 
 
Hahahaha, vad ska man säga helt ärligt allså ??
Jag satt igår på facebook och kikade runt lite ifall något kul hade hänt, såg att en god snubbe som lagt ut ett video inlägg där han pratar om det där ( Bandy laget ) från somalia som Filip & Fredrik hade börjat träna, för att komma till en annan miljö och pröva på nya äventyr istället för att kanske leva dag ut, dag in utav allt som hänt under deras uppväxt, så Filip & Fredrik försökte få dom in i en bättre bana i livet istället.
Och jag älskade videon som Joakim Lamotte hade spelat in där han delade med sig sina åsikter.
Hur j***vla vidrigt är inte det, att inte dom fick vara kvar på ishallen, kommunen portade dom från själva hockey rinken för att dom i närområdet inte klarade av att ha dom kvar där.
Kommunen tyckte inte att somalier var värda att vara på isen för dom hörde inte hemma där, för sandlådan var deras bästa plats," det var där dom hörde hemma, där dom kunde använt deras bananer och spela med istället "... sa; kommunen och dom som bodde i närheten utav rinken.
 
Och jag tyckte det var så sjukt bra sagt utav Joakim att han tycker svenska folket har blivit så förbaskat jävla fördomsfulla mot alla mörkhyadade," dom ser dom som en står jävla smutsig lerpöl man bara vill sota bort för att slippa bli klibbig på kroppen utav all skit "..var deras resonemang.
 
Och detta gör mig mörkrädd, för det är så svårt att förstå vilka vidriga människor man bor ihop med, bor ihop med människor som är vidriga mot oskyldiga fina människor och det skrämmer tamefan mig..
 
Och då tänkte jag, detta är faktiskt perfekt ju, att jag hittade just denna video & samtidigt så kom jag på att jag gick med i en grupp på facebook där det handlar mycket om * Maktmissbruk, hat, politik * viceversa, så jag tänkte faktiskt; Denna video är perfekt att dela i denna grupp så kanske folk förstår hur jävla vidrigt det är i samhället, hur viktigt det är att hjälpa dom oskyldiga och dom svaga som inte har någonting kvar, som kanske behöver just våran hjälp..
Men då j****vlar kom hatet direkt...
Och sedan var videon borttagen från gruppens sida och jag förstod fan inte..
Så tänkte jag, nu ska jag tamefan göra ett eget video inlägg där jag berättar min sits hur äckliga människorna är mot allt och alla, att inte än jävel kan vara snäll mot andra längre, och tyckte att dom i gruppen skulle fatta att jag ALDRIG sätt en grupp med så otroligt mycket hat mot allt och alla..
Men det kunde dom itne ta emot, så efter min videoklipp så fick jag över 100 kommentarer med massa hat, hot mot min familj och smeknamn som var oerhört vidriga som inte äns jag vill uttala här rent ut sagt..
Och dom fattar verkligen inte hur vidriga dom är, alltså jag fattar inte..
*LÄSER DOM ENS DERAS EGNA KOMMENTARER?*
För så där kan man väl inte kalla en människa, och kan man sitta cirka 40-50 pers och typ " mobba " någon här genom ett tangentbord? haha, dom har verkligen inget liv tycker jag !!!
 
Jag undrar vad dom skulle sagt ifall dom fick reda på att deras barn typ får sådana kommentarer utav random personer ?
Liskom dom som kommenterade mitt video inlägg var från 30 år upp till cirka 60år ungefär och jag trodde verkligen inte mina ögon..
 
Men nu vet jag i alla fall sanningen att hatarna kan inte låta ord cirkulera förbi dom, nee dom bevisar verkligen deras svaga punkt att dom inte kan ignorera vad jag säger, för jag får tydligen inte uttala mig utav mina åsikter, men dom får hota mig osv, och det bevisar att hatarna är svaga, och hatet blir till en explotion med hatiska ord och dom kunde inte sluta, dom håller på än och jag la ut videon igår runt 4,5 på eftermiddagen haha...
Detta är så skrattretande att man inte vet vart man egentligen bor på för planet längre, för snart är det nästan som man tror att denna planet har blviit förtrollade utav någon slags hatiskt sjukdom hahaha...
 
Respekt till Michael Bergman som fattar hela grejen, att jag fortsatt att jävlas tillbaka var väl för att desto mer dom höll på, desto mer fortsatt jag.. Men hatare fattar inte vad man gör för att träffa deras värsta punkt ..
Sverige, nu finns det denn nyaste sjukdommen ( HATISK HATATTACKERANDE HATARE ) så akta er så inte just ni blir smittade ?:-D
1 Linda Bohlin. :

skriven

Jag har följt dig, dom är fan inte kloka, såååå mycket hat..

Hoppar någon på dig för ett sakligt inlägg betyder det att personen saknar argument, du har redan vunnit diskussionen...
Stå på dig.
Ha en riktigt fin lördag.. 🌷

Svar: Gud vad fin kommentar, tack för din kärlek, det värmer (A) kram
PapiNik

2 Tezzan:

skriven

vad är det med folk nu för tiden egentligen kan dom inte göra annat än att hata av känna avundsjuka?? Fattar inte

Svar: Hata, tjata och gnata är deras livsstil, riktigt luffigt :S
PapiNik

Kommentera här: