Från MC, Till Familjefar !

Se dig själv som en vinnare, och låt ingen köra över dig !!!
 
Jag har alltid varit en otroligt sårbar människa, en sjukt jävla deprimerande person, har aldrig gillat att vilja leva, aldrig älskat att vara den jag är, aldrig kunnat tänka framåt, aldrig bett om hjälp, allt var bara ett helvete...
Så jag sökte efter uppmärksamhet till likasinnade människor som jag, dom som känner igen sig i mitt egna perspektiv och slippa undan dom som mådde bra, dom som inte hade så stora beskymmer..
För dom utan problem tyckte jag bara var så jävla jobbiga, dom var vidriga som bara " klaga " på mig att försöka kämpa till det bättre.. Men det klara jag inte av att höra för jag tyckte dom var som ett par kackerlackor som åt upp min hjärna av massa smörja!!
Så jag hittade Gängmedlemmar genom en vän som jag känt i ett par år, och jag börja hänga i deras klubblokal och fick en jävla massa kärlek där tyckte jag, kärlek som jag aldrig fått i hela mitt liv, dom gav mig mer kärlek än vad jag fick av min riktiga familj, så då tänkte jag att jag äntligen har hittat min riktiga familj som jag sökt efter sedan 0 år, jag blev så jävla älskad av mina bröder som jag hade fått... Nu mådde jag äntligen bra igen, woooow.. Livet är som ett par röda rosor, mhh, jag kan äntligen andas igen, fyfaaaaaan vad bra jag mår !!!
Nu hade jag droger så ofta jag ville ha, och pengar i fickan nästan hela jävla tiden fyfan vad nice detta liv är...Tills jag fick min första fängelsedom, då började allt kännas verkligt, kan jag åka fast, kan jag bli inlåst bakom lås och bom? Neeeh, detta måste fan vara en dröm, Nej det var det inte för jag var på samma fucking ställe efter jag nöp mig själv i armen och blunda till en snabbis.. Så jag blev rädd och det blev jag verkligen, tills jag fick en jävla massa peppningar av mina bröder som förklarade att du har bröder inne som kommer ta hand om dig så du behöver inte känna oro, och det stämde faktiskt, jag hade bröder med mig hela jävla tiden där inne så jag släppte rädslan och börja känna att detta var fan TUFFT, fan vad nice detta är... Jag ska leva så här tills jag dör och jag kommer skita ifall ajg åker dit för jag mina bröder både utanför och innanför bommarna så varför ska jag fucking bry mig tänkte jag...
Och så levde jag, gjorde brott klara mig ibland och ibland torska jag och åkte in och ut, in och ut... Och detta höll på några år tills en dag..........
Jag fick reda på att jag blivit pappa, fast jag satt ju inne och vad är detta för start för min lilla knotte, har en far som sitter inlåst på sin dag, hans dag då han blivit en livs levande liten MiniNik....HMM FUCK ASSÅ !!!
Jag fick träffa honom dagen han föddes...... I 5 MINUTER, MED FÄNGELSEVAKTER, HANDFÄNGSEL & FOTBOJA, och jag fick fan inte vara med honom ensam heller, ne, jag fick ha bevakning och efter 5 minuter säger dom att vi ska åka tillbaka till anstalten i transportbilen..... Hela jävla vägen tillbaka satt jag och * MORRA * typ, och i mitt huvud blev det en världskriget rent ut sagt.
2 veckor senare får jag ett papper till anstalten där jag ska skriva på att mamman ska ta egen vårdnad och att hon skulle anmäla mig för en jävla massa sker som hon sa att hon visste om mig, som inte kommit ut till Kriminalvården överhuvudtaget, och just i denna jävla piss sekund så skrev jag fucking under.... tills 3 dagar efter kom jag på, hon vet fan ingenting om mig, för allt höll jag hemligt för henne så vafan har jag gjort.
Jag visste ingenting längre, jag börja kontakta folk och efter en massa möten kom jag ur gänget, oskadd, av en  del anledningar som inte behövs komma ut men hade folk inom släkten min som fick mig ur hel och ren...
 
Idag har jag 2 nya barn, och en helt underbar älskling som får mig att andas dag ut och dag in, och ett jobb, fast bostad och allt är bara helt underbart förutom att jag inte har den kontakten med min son längre som jag har kämpat med i 4 år snart, så aah detta ska jag ordna upp helt och hållet igen för att släppa den lilla flisan som sticks i mitt hjärta, annars är mitt liv som en rullande fotboll på en VM FINAL HE HE !
Jag har kämpat mig ur allt och är helt drogfri och en sjukt bra pappa som gör allt för mina 2 döttrar, dom älskar mig lika mycket som människor älskar stekhet sol på sommaren HA HA HA !!
 
Jag älskar den jag är idag, och ingen kan ta bort den kärlek jag har idag, never fucking ever :-) <3
Jag gör det jag brinner för och det är youtube klipp jag droppar ofta, bloggen och min familj jag bor ihop med.. <3
1 Anonym:

skriven

Hej, du är stark som lyckas vara så öppen om det att du går igenom. EJ undrar om du skulle kunna skriva ett inlägg om hur det är att vara bisexuell? Hur känner du dig?

Svar: Tack för dina ord, öppenheten gör mig levande.
JAa, de skulle jag kunna göra idag :-)
PapiNik

2 Tezzan:

skriven

Bra kämpat fortsätt kämpa kan bara om man vill ja har lyckats sluta röka ännu en gång och ska inte börja igen det är ett löfte till mig själv.

Svar: grymt av dig, alla har haft sina problem stora som små, jag mc du röka.. men i våra hjärnor är det tungt förflutet på våra olika sätt :)

Tack
PapiNik

3 Tezzan:

skriven

Absolut du har så rätt

Svar: 👀
👃🏽
👅
PapiNik

4 Robex Lundgren:

skriven

finna bilder

Svar: Tack så mycket :)
PapiNik

Kommentera här: