Förälskad, kär och lycklig!

 
 
Det var en gång, en dag jag vaknade upp och gjorde mina vanliga rutiner..
Men det jag inte visste, att jag skulle hitta min framtida glädje, min dag och natt, aah ni vet... plåstret till mina rostigaste delar.
 
Jag vaknade upp, gjorde allt som jag brukar göra på morgonen, tog mitt pick och pack för att dra vidare till mitt jobb som jag hade då.
Sedan hade halva dagen gott, och jag hade 5 minuter kvar utav min lunch, och jag kollade runt lite på mobilen ni vet, Dagens vanligaste lunch rutiner haha...
Jag hör att kollegorna ropar på mig för tydligen, för tydligen så hade lunchen tagit slut.
Så jag skulle egentligen börja köra igång igen för lucnhen var slut, men jag fick en sjuk jävla magkänsla som sa att jag skulle ta upp mobilen igen och kika en sak för att jag visste att jag hade missat någonting & jag tar upp mobilen igen och kollar en sak på nätet och just då, den jävla magkänslan stämde, heeeelt sjukt.
Jag ser att en person hade svarat på ett mail, ett mail jag hade väntat på kanske någon dag tror jag, och personen svarar..
Jag ser att personen vill träffa mig, personen var intresserad, personen var som min tvilling, vi tänkte och kände och älska exakt samma saker, liksom något man mest tror ska hända i " filmer " om ni förstår mig rätt?
 
 
Idag så har vi varit ihop med varandra i över 2 år, vi har två barn tillsammans, vi är förlovade & fast bostad ihop.
Liksom, just denna dag hon svarade var bara helt jävla random FAST jag tror det var karma förf******n.
För hon hade inte alls tanke att svara har hon berättat för mig, hon har också sagt att det bara var mest en slump sak att skriva tillbaka, och det jag tycker mest är karma är att den tiden så hade jag precis blivit totalt krossad av mitt ex, aa ni vet, det var hon som ordnade besöksförbud på min son för att hon kunde inte se folk få en ny chans.. aaaah bara massa katt bajs.
Fast besöksförbudet tog slut förra året och får ändå inte träffa min son..
Men tillbaka till Angelica, du blev gravid med mig på bara 2 månader som vi varit ihop då och du ville behålla det, du ville ha barn med mig, du ville leva med mig och det fick mitt rostiga sår i mitt hjärta att hela.
Hela vårat möte på nätet var bara en jävla slump.. 
Jag var inte så hel just den tiden, om ni inte förstår så menar jag att jag var så trasig och ville bara ta mitt liv den tiden, hade inte varit drogfri så jävla länge och jag kunde också ignorerat henne egentligen, men hon svarade och jag svarade också.. haha!
Livets hårda väg från det kriminella och drogberoendet till att starta ett nytt liv med en kvinna som är emot droger och kriminallitet var en tuff tid och det kan sluta helt åt helvete rent ut sagt, men hon var stark att klara av mitt lidande och mitt sug att gå tillbaka till mina föredetta bröderskap ni vet, men hon stöttade mig till 100% som jag vet att ingen utav mina ex hade gjort överhuvetaget och det får mig att veta att äkta kärlek verkligen finns, och att ordspråket ( Kärleken gör än blind ) är bara bullshit.
Alla hittar den rätta någon gång i livet.. Vill man må bra får man kämpa för dagen kommer, det kan jag rent ut sagt säga att jag VET JUST NU !!! : - )
Jag är än sjukt förälskad man, som lever drogfri idag, har 3 barn och 2 stycken som bor hemma med mig, jag har börjat bry mig om mitt utseende och tagit av mig masken och funnit en snygg och vacker kille som bör älska sitt liv, för är man så snygg som mig så kan man fan inte hata sitt liv haha.
Jag har det bästa självförtroendet som alla borde ha faktiskt.
Jag kan se mig själv i spegeln typ 2000 gånger om dagen och säga; Du är så jävla snygg alltså!!!
Tack älskling att du finns, tack älskling att du blev min och tack för att du stannat kvar oavsett jag har haft jobbiga dagar.. Du är den bästa som finns i hela mitt liv och vi har 2 underbara barn ihop som jag älskar att ha, älskar att du burit på mina barn.. För du är världens bästa tjej som jag aldirg kommer hitta bättre människa än dig.
<3 Älskar dig mest av allt  <3
1 Din älskling:

skriven

Aw❤️❤️ Vet inte va ja ska säga ❤️❤️ Ja blev så berörd ❤️❤️❤️❤️

Svar: Det var meningen ❤️ ville bjuda på mitt hjärta 💋💋
PapiNik

2 Lena :

skriven

vilken bra år för er två :) fort skätt så bra

Svar: Tack så mycket :) kram
PapiNik

Kommentera här: