En läsare frågar mig ?!? :)

 
Tjo folket, idag fick jag en otroligt tittar fråga utav en läsare vad jag tycker om att vara Bisexuell och hur jag känner utav det..
 
Som sagt som många nu bör veta är jag från ett oacceptabelt mc-gäng, där mitt riktiga jag inte är det bästa personligheten att ha inom den världen, men som sagt nu när jag äntligen är fri från den världen och lever ett lyckligt familjeliv så tänkte jag att jag äntligen kunde komma ut med min hemlighet jag haft sedan 10 åring där jag kom på mig själv att jag tänder på både Män & Kvinnor och jag var lite orolig att komma ut för att jag var i ett fast förhållande med min fortfarande nuvarande sambo som jag har 2 barn ihop med..
Jag tänkte hela tiden, va fan kommer hon att säga, vad händer ifall jag berättar det? Kommer det ta slut mellan oss? Kommer jag förlora min sambo och barn för att jag berättar en tung hemlighet som har varit oerhört jävla tung att bära på i 15 års tid..
Men jag berättade det för henne, jag fick väl inte den reaktionen jag trodde jag skulle få haha..
Saken var att jag fick en otroligt långtradare utav henne och ett mjukt leende av henne som fick mig att känna att jag är återuppliven på jorden och jag lever äntligen, och har garderoben kan få dra iväg och dejta någon annan för nu lämnar jag garderoben efter 15 års fastbunden i den där förbaskade garderoben som jag nu har låst och lämnat över till någon annan stackare hehehe *LER*
Som sagt, samma sekund som jag berättade för min sambo satt jag mig ner här och skrev ett långt inlägg om min hemlighet som ni kan sätta er och läsa om hur jag kom ut :-)
 
Men vad tycker jag om att vara bisexuell? Joo det är sjukt jävla härligt att ha fler än ett kön att välja på nu om ni förstår mig rätt haha, och bisexuell för mig är ett livs tecken att man är en människa av guld, som älskar sammkönat och andra könet på samma gång och att jag tänder på båda könen exakt lika mycket, fast nu har jag en sambo som jag älskar, men skulle jag vara singel så skulle jag kunna skaffat mig ett förhållande med en kille och leva med livet ut... Varför inte ??
Men det behöver jag inte tänka på just nu när jag har min flickvän som jag är förlovad med... Men ni fattar, ifall jag skulle vara singel, aaa inga problem för männen är sjukt sexiga tycker jag också :-)
 
Och vad känner jag för det? hmm, svår fråga :-) 
Men det jag skulle kunna säga är väl att jag är sjukt jävla glad att jag har en sambo som är sjukt lycklig att jag är bisexuell för hon älskar mig för den jag är inte min läggning och sedan så är hon faktiskt otroligt glad att jag är bisexuell än att vara hetro för att det känns mer tryggt säger hon och det är sjukt gött att höra att hon tycker det ! <3
1 💋❤️❤️💋:

skriven

Sjukt bra skrivet älskling ❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack älskling ❤️❤️❤️❤️💋
PapiNik

2 Anonym:

skriven

När du ändå är inne på att svara på frågor så tänkte jag ställa några.
1. Vad var det för mc-gäng du var medlem i? Var det ett utav dom större "kända" gängen eller något mindre känt gäng?
2. Vad är det för brott du begick som du åkte fast för?
3. Vad för slags droger var du beroende av?
Intressant blogg och tacksam för svar :)

Svar: Tyvärr kan jag ej svara på alla förutom drog frågan tyvärr... Inget man öppnar offentligt med tyvärr. :)
Tack annars :D
PapiNik

Kommentera här: