Drömmar, Minnen & Avslutat kapitel !

Hej, det var ett tag sedan och det känns som igår jag kände din tunga luft,
Vi har minnen som är både bra och dåliga, vi har gjort allt tillsammans, dagar som varit på topp, och dagar som varit sjukt tufft.
Vi har varit ihop i 18år, vi har bråkat, skrattat och hatat... Beroende hur humöret va, fast det fick mig själv att kunna veta vem mitt riktiga jag va,
Jag kommer ihåg det mesta, fast det som man har förträngt är väl saker man har ångrat att man gjort, eller vad vet jag?
Mins du....det jag inte mins, i så fall kan du berätta det minnet du har, så hjärnan kanske blir som ditt minne, om du förstår mig rätt?
För jag kan faktiskt säga vi har gjort mycket saker ihop, jag har vart med dig även fast jag sov, sket, åt, jaa vi har verkligen gjort allt med varandra i 18år ihop, helt sjukt, 18år, helt perfekt!
Kommer du ihåg den dagen jag snubblade på kabeln hos mormor, haha nä, jag bara driver för dig för det var inget speciellt om just kabeln, jag bara skämtar.
Jag skrattar just nu för jag vet inte riktigt varför jag pratar så här för dig, men det kanske kan handla om att du fortfarande finns kvar i mitt hjärta för vi har vart med om allt, mer en halva mitt liv, är vännerna kvar, isåfall hälsa?
Jag måste komma snart, för jag hade velat presnetera mina barn för dig och visa vart vi har hållit hus under alla åren vi var ihop.
För dom skulle nog gilla att få höra pappas minnen från det gamla, visa vart jag höll hus, gjorde allt bus, firade jul eller där jag kunde cykla utan stödhjul och mitt skolbetyg, hade vart riktigt coolt.
Men vi får höras av någon annan gång, för jag tänkte faktiskt kila vidare, för snart kommer tårarna, fuck vad minnen din jävel....
Så lyssna nogrant, du och jag har vart ihop 18år, du gjorde mig till den man jag ville bli, skaffa familj, förllovad & 3 barn.. R.i.P mitt gamla liv, mister.p ger dig " Gimmie Five " till mitt barndomshem Gävle <3333

Kommentera här: