Dagens stil, mannen mister P.

 
DAGENS STIL!!
Tänkte bjuda på dagens outfit som är en utav mina favoritmärken, och så bjuder jag på min vackra dotter som får vara med på bilderna!
Detta är vad jag kallar stil, snyggt & ögongodis som får mig att le varje gång jag går förbi en spegel och ser mig i den så händer det någonting, och då menar jag inte att byxan blir som ett nytt uppsatt tält i byxan, mer mer än stor jävla explotion utav vulkanens lava!!!  haha : - D
1 lena:

skriven

God kväll min fina vän lova mig var dig själv bara :) jag gillar dina in lägg skiv ett svar på min blogg :P
skulle vara sjukt kul se dina av tryck på min blogg
puss / kram

Svar: Ojj tack för den komplimangen, så du gillar min stil det värmer att få höra av dig :) Kram vännen

P.S; kan nog lägga någon kommentar hos dig kram :D
PapiNik

Kommentera här: