Tillbaka igen med nytt....

Tjo, nu är jag tillbaka igen!

😝😝😝😝
Haft ett litet uppehåll här för jag haft fullt upp senaste veckodagarna.
Haft lite tjafs med media & familjengangemang, och fullt upp på min youtube sida !
Men nuuu är jag tillbaka 😋
Så nu är det dax för mig att skriva av mig lite, tänkte jag😃 
Jag har folk som tjatar att vilja se mig på tv, jag är tv så detta behövs inte att tjatas om, tycker jag... Ärligt talat 👀
Jag har stilen, jag har hjärnan & en livsnjutare som ler dag ut, dag in... 
Vad jag inte kan sluta av att göra är min kärlek till livet & stolthet av att älska allt omkring mig, mest av allt BEJBIIISSSS! 😇
Min betydelse med livet går inte riktigt att kunna förklara, för jag är nöjd med allt & vad skulle kunna hindra det?? INGENTIIIING😝😝
Jag har allt jag vill ha, inget stoppar mig 😻
Men annars är livet som en tomatsås på pizza, allt är perfekt & jävligt gött att vara jag.
Idag så har vi pysslat & gjort det nice i lgh, och under dagen hade jag ensam halv dag med barnen, sjukt gött att få vara ensam med dom också, men nät tjejen kom hem tillslut kändes det så härligt att få krama om henne, min älskade gudinna ❤️

GLÖM INTE, in och kika, massvis med nya inlägg, & njut av underhållning & seriösa tal.
In & prenumerera  ?
https://m.youtube.com/channel/UCyA5lTiDTsORReNUpyOgJ6g
Vissa ser mig för den dom missuppfattas utav videos, mitt utseende eller mina inlägg även fast dom inte har träffat mig, fördomar finns överallt exakt lika mycket som idioter på denna planet, och dom föds tamefan dagligen.. NI FÖRSVINNER ALDRIG, NI BLIR BARA FLER.
Lev livet med leende på läpparna och tänk på hur du själv inte vill bli behandlad och ignorera all hat, och må bra utav att du lever och har ett hjärta som håller dig levande, eller har jag fel??

Liksom jag tittar små bitar utav big brrother & vill döda 95% utav folken i huset, ingen är hjärtligt & sämsta året Ever, visst det kan förekomma hat, mobbning & irritation i sådana program, men de har gott 1 & 1 halv vecka och det är nästan massmord redan, vilka pissluffare dom har tagit med, fyfaaaan hatar produktionen, och att inte ta med mig var ett stort misstag!! 


Men jag älskar min familj, min fru, mina barn , dom gör mitt hjärta helande, dom får mig att älska när det kan förekomma hat så tittar jag på barnen & frugan så älskar jag mitt liv, mig själv & att jag är den jag är😻
Hur skulle mitt vara utan dom? Hmm... En livboj på grund i djupaste delen ute i Medelhavet,  för dom får mig att våga vara öppen, snygg & stolt medborgare i den vackra planeten vi bor på🌟🌜🌛

Håll koll, för inom kort har jag en överraskning att bjuda & dela med mig till er läsare !!! 🎥📺📼



Kommentera här: