Positiva mannen

Jag tittar dit & jag tittar hit, men det ända jag ser, det är våld.
 
Jag vill tacka er alla läsare att ni fått spridit massa kärlek, spridit min blogg och Youtube till folk överallt.
Satt och kikade runt på mina läsare, och det är inte bara Svenskar, liksom min blogg har spridits till [ USA, KANADA & SYDAMERIKA ] liskom, jag har från 50 st till 450 följare från dom 3 länderna.
Vad tror ni jag känner utav det?? Glääääädje som in i helvete, och detta började med att jag la ut ett videoklipp om Lisa Holm som lämnade oss för tidigt, och fick liksom 10 tusen views på bara 2 veckor och efter det inlägget så har folk börja följa mig som vinden i luften när den är som värst.
Det gör mig lycklig, glädjefyld och kärleksfull som människa att verkligen aldrig lägga av med det jag håller på med, och stå upp för den jag är tills livets kapitel är över : -D
Jag älskar att blotta mig för er läsare och att jag är stark nog att våga berätta min förflutna historia och att jag vågar berätta vilken sexuella läggning jag har.
Så här öppet, i socialamedier som vem som helst kan hitta och läsa, men jag brydde mig inte för jag är en vis man med känsla och kärlek i mitt hjärta där jag vågar stå upp för mig och våga öppna mig såhär som inte alls är vanligt att göra när det handlar om just sexuell läggning eller att jag har haft tankar om att byta kön om jag någonsin blir singel i framtiden och att jag liksom tänder mer på män en kvinnor förutom min älskade flickvän faktiskt...
Och detta är jag så sjukt stolt över att jag äns vågat skriva om som nu folk över hela jordens befolkning kan läsa om för nu är den redan spridits till |U.S.A - KANADA & SYDAMERIKA| så jag kan tamefan inte gömma mig för vad jag står för, vem jag är eller vilken läggning jag har, vad jag tänder på eller vilket kön jag vill byta till, till exempel.. Om ni förstår mig rätt? :-)
 
Men men... Livet leker, jag har slutat att hata och älskar bara att älska allt som finns för att hata allt gör en människa bara dyster och deprimerad och det vet jag vart det leder.... Droger, kriminalitet, dödstankar med mera.
Så jag kämpar dag och natt att försöka undvika allt hatet även fast det inte är så lätt för att 2015'ns nya hobby har jag märkt, för dagens befolkning lever på hat och mobbning...
Och varför förstår jag inte, men jag har märkt att om man försöker få någon att må bra eller att man försöker komma med posetiva tankar när någon mår dåligt så blir det bara sämre och så kan man svara istället typ " Okej, fortsätt att hata, så ska jag sluta att försöka få dig på bättre tankar "
Men då blir det dåligt istället och så blir dom arga för att man inte bryr sig eller så..
Så vad man än gör så blir allt fel, för man får inte vara posetiv i detta samhälle längre för då är man en idiot istället, eller så ska man vara rasist för att inte bli hatad utav alla...
Så istället så håller jag mig gärna med min fru & barn för där vet jag att man slipper alla idiotiska hatare och här mår vi alla bra, så kan ni som älskar att hata njuta av erat liv, för vårat liv där vi undviker hat är så in i helvete mycket bättre, kärlek & njutning... Vi mår bra, och ni får fortsätta må dåligt, tyvärr !!!
Fast jag lägger inte alla över en gräns, jag älskar alla som älskar att älska, fast ogillar er som älskat att hata och hatar att älska.... Haha det låter helt sjukt, men tamefan är detta så sant, Tyvärr....
 
Jag ser min framtid, den ser ljus ut, vacker med blommor på en grön äng, solen ligger på oss och livet är bara så in i helv**e så bra, åhhh vad jag önskar att alla tänkte så istället för att tänka på alla som gör fel så bör ni tänka på allt bra som du själv gör i din vardag och slippa allt skit ni läser i tidningen för det gör dig inte lyckligare om du redan är lätt irriterad person som blir hatisk utav det lilla minsta... När ska ni bli vuxna och mogna i huvudet???
 
Jag har uppfattat att många klagar på mina tatueringar som jag har på kroppen, att dom är omogna för att vara en vuxen man med 3 barn, och det kan ni tamefan släppa för jag har det jag vill ha och hade jag ångrat mig hade jag tagit bort dom för längesedan, true story my haters ; - )
Låt mig vara, om jag stör ditt liv, om jag ser så för jävla ful ut så ni nästan typ får sån där hatisk tanke att nästan vilja döda mig... haha, tycker faktiskt ni som ber mig att lägga in mig på psyket bör tänka efter lite noggrannare för jag tycker istället ni bör lägga in er istället ha ha ha ha ha.
 
Annars, aah, jag mår prima skinka och då menar jag inte min högra skinka.. neee jag menar min vänstra hahah..
Nejdå, jag har haft en bra dag faktiskt och träffat en sjukt gammal god vän som gjorde mig lycklig av att bara få snacka med honom.. 
Hahaa vi stod i 2 timmar ungefär och bara pratade på samma ställe, men det var liksom 2012 tror jag vi sågs sist så det var lite väl massa kärlek vi delade med varandra som fick oss båda att inte kunna hålla käft faktiskt.. 
Han är så sjukt bra människa, fin kille med bara posetiva tankar inombords, och han gav mig en massa enegi att vilja leva detta livet utan all jävla skit med droger, hat och bara vara stressad för det mår man inte bra utav, i alla fall inte jag för det gjorde mig bara till en orolig människa.
Jag är glad att vi fann varandra idag min vän och glad att du också kommit hit där vi båda är och som jag såg idag så verkar du må så jävla bra, ooh så gott det var att se dig !!
Så denna dagen har givit mig en massa glada tankar, massa fina minnen och gjort mig till en lycklig levande människa som jag är idag och jag älskar tamefaaaaaaaan det här livet som jag har idag <3 <3 <3
 
Så nu tänkte jag bjuda er på några videos igen, och jag hoppas ni fortsätter att gilla det jag gör & tryck nuuuuu på prenumerera knappen på min YOUTUBEKANAL !
 
1 Lena :

skriven

tja hoppas du har en bra blogg kväll ??jag har lakt en länk till din blogg på mmin blogg hoppas du kan se den ?? :) :P
kram

Svar: Tack så mycket :)

Aaa, såg vad fint delat 😎😎😎
PapiNik

Kommentera här: