Glädjespridande pappa bloggaren

 Lever dagligen med leende på läpparna 😇🌟😄

Jag kan inte förstå varför så mycket människor är så ofta så otacksam över sitt liv, klagar på det mesta & har svårt att kunna le och älska sitt liv, och istället klagar på allt runt omkring än istället för att älska sig själva.
Ditt liv är det vackraste du har och då är det lite väl onödigt och tappa ditt humör för allt du läser eller hör varenda dag utav dina vänner, media eller någon ni kanske möter på stan, liksom varför är allt så jävla negativt överallt?
Inte konstigt det händer saker hela tiden??
Det är ni hatare på sociala medier som startar kriget egentligen, sorligt nog!


Jag kan ha en bazoka mot min tinning och samtidigt njuta av mitt liv, se mig omkring vilken vacker natur, och älskar att leva mitt liv oavsett jag dör snart eller får fortsätta leva, jag älskar ordet älskar mest av allt och jag tror på något som vet att det finns något när man gått bort, vet att man kommer fortsätta att leva någon annanstans efter döden där man kommer möta alla förlorade själar man har förlorat 😄😜😻


Idag så har vi varit ute med familjen på en utflykt, lite promenad, familjemys och bara få vara vid varandras närhet😎
Och nu så håller jag på med och färgar håret, ny klippt och håller på att spara ut till en sexig hästsvans som jag längtar efter att få sätta upp mitt hår och njuta av min små kvinnlig ut, är halvt kvinna i min kropp, sexigt att kunna känna mig kvinnlig ena dagen och manlig den andra😄
Livet är som en blommande ros i sommarens vackra dar.
Jag är fotomodellerna snygging som har en lycklig kvinna som tänder / älskar Sveriges snyggaste trebarns pappan & Sveriges snyggaste pappa bloggare👄

Pöss & kram 👋👋
1 Madde:

skriven

Håller med!

Svar: Det är bra 👍🏻👌
PapiNik

2 norrbotten emma:

skriven

fiin blogg :)

Svar: Tack så mycket 👌🎵
PapiNik

Kommentera här: