död men ändå levande lycklig man

 
Riktigt lyckad dag med leende på 4 läppar, & 4 lyckliga själar!      <33333
 
 
 
Kom precis hem från BVC, vi hade 2 stycken fina tjejer som skulle ta ( 3 månaders & 1,5års sprutor ) som jag hade lite oro för, och jag vet inte varför men som vilken förälder som helst så tycker man väl att det är jobbigt att se sina barn lida & tycka något gör ont och så samtidigt är man helt jävla maktlös för man kan liksom inte bara ta dom där ifrån och säga " ge fan i dom "
Så orolig det var jag & sambon som in i helvete när vi kom in i själva vårdcentralen haha, då kom våran rädsla som gjorde oss båda nervösa.
Men det släppte faktiskt ganska snabbt, konstigt nog..
Men saken var att vi märkte att båda två har ärvt mitt inumförsvar som vi båda är sjukt glada över..
Min sambo var sjuk väldigt mycket och som liten så hade hon dubbelsidig lunginflammation & hon var död någon gång må jag tro som liten för det var så farligt liksom i hennes sits ( eller för vem som helst i den åldern ) 
Medans jag var sjuk 3 gånger mellan 0 - 5 års åldern, så jag har svårt att bli sjuk.
Och Miley har bara varit sjuk 1 gång på 1.5år, och då var hon sjuk 4 dagar sedan dess har hon aldrig varit sjuk, så vi känner att detta känns så bra att ha barn som har min starka imunförsvar..
 
Så nu är man hemma, sjukt avslappnad av att ha två söta flickor som är lugn efter dom sprutor som dom tagit, så båda två sover & efter den långa morgonen som varit : - ) 
 
Snart ska jag & älsklingen käka kotletter i gräddsås & potatis, mumsigt värre !! :) Och sist men inte minst så blir det äpptelpaj till efterrätt ( hemmagjord ) mmmhh, livet leker mina kära vänner.. Eller vad säger ni ?? haha.
Jag är kär, lycklig & förälskad i både min flickvän & barn, och va fan skulle man göra utan mina vackra själar jag har vid min sida från morgon till kväll, det finns fan inget som är starkare än denna kärlek jag har till mina älsklingar & även fast jag inte har dig här min älskade son, så vet du hur mycket jag älsar dig & även fast du tror att Pappa är död och är Krimerad så ska du veta att jag tänker på dig hela tiden min älskade Elias J <3
Jag kan inte förstå hur ond din mamma är som kan mindfucka dig så grovt att få dig och tro att jag ( Din pappa ) är död och att jag inte finns kvar på jorden... Jag begriper inte hur grov man kan vara i munnen egentligen..
Men dagen vi ses igen ska du få igen alla år vi inte funnits vid varandra och göra allt du älskar, allt du velat göra och allt du tycker om att göra.. För du är värd all kärlek utav mig ska du veta, jag älskar dig.. 
 
Tänkte göra ett video inlägg ikväll, och är ni intresserade av att få höra eller se mig göra det ni kanske diggar, eller något ni kanske vill veta mer om ??
Jag har inga problem att droppa allt, jag skäms inte & jag har inga problem med något, man lever bara en gång, så lev ditt liv till 100% maxat, för du har inget att skämmas över..
 
KÄRLEK & RESPEKT, PAPINIK IN THE HOUSE ! <3

Kommentera här: