Inre tankar. (Ny låt på G)

Jag sitter här med rim i mitt huvud, texter omspel rimmar om dom jag älskar/
Livsnjutande tid att filosofera i min ensamhet för att kunna bjuda på mitt hjärta/
Jag drar mig i håret och tänker på det bästa/
Är glad att jag slutat festa, och tänker på det rätta/
Kämpeglöd att gå mot det hållet jag vill nå, hållet jag ska komma åt och inte tända på/
Jag ska göra det jag vill & och inte gå till den andra sidans svarta hål/
Vill kämpa så allt går bra i min framtida livsstil/
Jag har levt mitt skit, weed, piller & skjutit grovt i mitt blod,  men framstegen fick mig hit/
Nu har jag fru, barn och fast boende med leende på läpparna/
Så som jag mår idag, så känner jag mig äntligen som en levande människa/
Kumla, hall & Tidaholm har jag krigat bort från mitt liv/
Nu har jag inte stressen kvar i mitt huvud, och nu kan jag titta ut från mitt fönster och känna mig fri/
Det enda som får mig att må dåligt, är att dagligen får jag samtal att gamla vänner har gått bort/
(R.I.P.) tankar till er, era familjer och vänner,  jag tittar upp i himmelen, & delar massa tanker, blundar och hör åter igen nya skott/
Det är krig överallt, världen håller på att gå under, ingen under 50 får stå kvar på benen/
Jag tar dag efter dag och är överlycklig varje morgon att jag fortfarande lever/
Men min familj stöttar mig till 100% och gör mig dagligen till en levande livsnjutande star/
Jag kommer aldrig såra mina barn igen och visa att dom kan vara stolt över sin far/

1 din älskling:

skriven

Riktigt bra skrivet älskling ♥♥♥♥

Svar: tack älskling ♥♥♥♥
Nik Daddy.

2 Jamie Jasmine Stephanie:

skriven

Du är en sån otroligt fantastisk människa, det du skriver går man och grubblar på då och då. Din blogg är AMAZING🙏🏼 jag avgudar dig, jag har varit med om saker, gjort saker som ung som jag inte vågar berätta pga vad andra tycker men du stärker mig enormt och ja kanske jag snart vågar berätta. Tack för att du bloggar!

Svar: Tack för din fina delning :)
det värmer att höra från dig, jag hoppas du vågar ställa dig rakryggad och visa vem ditt riktiga jag är, det hoppas jag.
Det glädje mig att du fick styrka av min delning :) kram
Nik Daddy.

Kommentera här: