Stalkers & Troll ( Videoinlägg )

 Idag vill jag få svenska folket att sluta vara rädda, sluta gömma sina hemligheter & vara mer öppna och att vi ska sluta vara så in åt helvete jävla fega!!!
Haters,Stalkers & Troll ska fan och mig inte vinna över oss som har någonting man döljer eller något man VILL STÅ FÖR men vågar inte att komma ut med.
 
Det senaste halvåret har jag kommit ut med 2 saker, att jag är Bisexuell och att jag tycker det är trevligt att få klä sig i kvinno kläder, att kunna våga vara något man alltid kanske velat prova på!!!
Jag älskar att pröva på nya upplevelser, och saker jag verkligen njuter & älskar att göra tänker jag göra exakt hur mycket jag vill oavsett att folk ska behöva hata och klaga på mig.
Och att jag nu klär mig som kvinna i olika tillfällen ska andra tammefan strunta i, ifall jag gör eller inte?
Och att jag är bisexuell och har varit grovt kriminell i mitt gamla liv, ska inte få mig att bli uppkörd i ansiktet att jag är en " ÄCKLIG BÖG " utav människor som inte har med mitt liv att göra överhuvetaget.
 
Idag så var jag ute på en lång promenad med min älskade dotter Miley, och var på sjukt bra humör hade haft en otroligt mysig egentid med min lilla flicka, så kommer jag hem och ser min flickvän tårögd...MEN samtidigt arg och irreterad, Jag undrar vad som har hänt, och så berättar hon att släktingar till henne har hånat mig, har snackat om mig bakom min rygg och kallar mig BÖG och så vidare, jag fick höra vilka som hade gjort det... VAFAN har dom med mig att göra, Om jag njuter av att göra saker i mitt liv!! Varför ska då ni komma och öppna eran jävla käft???
 
Mina barn blir drabbad, min sambo blir drabbad, och jag? Jag klär mig till kvinna i vissa lägen och är bisexuell!!!!!!!! 
VAFAN HAR DET MED MIN FAMILJ ATT GÖRA????
 
Jag lider...Älsklingen lider, barnen lider...... Verkligen lider, och ni Stalkers & Troll sitter hemma och pillar rumpa eller snaskar kotte till mina videoblogg och ska ändå hata?
Varför ska ni då kolla på mina videos om ni ändå avskyr mig? Är inte det lite dubbelmoral?
 
Och sen att det är andra människor som spammar min blogg dagligen att jag gör det ena efter det andra mot min sambo!!!
Men stå för sitt egna namn det vågar du inte (YOUKNOWME) ?????
Och det är ni "internetgangsters" experta på att att gömma sitt RIKTIGA NAMN och gömma sig bakom datorn... & Stå för sitt ord vågar ni inte göra heller!
 
 
Så nu hoppas jag att ni som har någonting ni döljer, som ni verkligen vill komma ut med? Snälla gör det, för det gör ondare att hålla saker inombords istället för hat och skit ni får höra utav avundsjuka människor att ni är vidriga eller idioter viceversa.
Stå upp för den du är och det låt skiten åka in genom ena örat och komma ut från det andra...
 
LYSSNA PÅ MIN VIDEO OCH HÖR MER UTAV HELA HISTORIAN!!! <3
1 Adam:

skriven

Du är fan kung, stå upp för dig för ingen kan ta din makt :)

Svar: Tack för kärleken bror :)
Nik Daddy.

2 Bina:

skriven

allså du sitter säger att du är i mot troll . men du sitter hatar själv ? Dubbelmoral .

Svar: förstår du inte själva inlägget ?
Såklart jag hatar mot dom som går på mina barn och fru?
Nik Daddy.

3 Anna :

skriven

Var Dig Sj bara! Folk e så rädda för förändring å "annorlunda" saker eller för folk som vågar stå för saker & ting därav sexuell läggning o dylikt. Har Sj haft två stalkers.., man blir ju knäpp. Kram på dig

Svar: Det gör ont.
som sagt jag tar inte åt mig blir vara ledsen när frugan och barnen blir inblandad ▪▪▪
Tack för stöttning och kämpa mot dina stalkers :) kram
Nik Daddy.

4 Anonym:

skriven

Stå på dig.
Du ÄR stark 👍

Svar: sjukt mycket tack för dina ord dom fick mig att värma.
Nik Daddy.

5 Anonym:

skriven

Hej, jag har skrivit till dig innan, på fb. Men jag vill bara säga det igen att du är otroligt jävla grym! Du är stark som vågar vara dig själv, det är fan inte lätt att vara sig själv i detta snevridna samhälle! Vill bara tacka dig för att du är grym och har en sjukt grym blogg! Ta hand om er ❤

Svar: Tack för fina ord du ger mig ♡
set berör mig att så många stöttar mig :) kram
Nik Daddy.

6 Karma:

skriven

Njut av ditt liv och stå på dig. Ingen har rätt att klanka ner på nån annan!!!

Svar: kärlek till dina ord.
Jag njuter av det jag vill och ska inte ta någon skit av någon :)
Nik Daddy.

7 pia:

skriven

Håller med dej att det finns fullt av idioter med sågspån i skallen istället f hjärna..! Och dom har inte ett eget liv, så dom måste jävlas med andra, vars görningar och låtanden dom inte har att göra med så länge det inte drabbar någon.... Låt inte dumnöten vinna!.. Det dom vill är att ha er uppmärksamhet, så dom kan suga ut energi av den.. Och stjäla energi från folk runt omkring sej.. Och Det vi gör mot andra kommer ju tillbaks förr eller senare.. Om 5-10-15 år kan det ju vara deras tur att få bollen tillbaka, sas....

Svar: Jag kommer alltid stå upp för den jag är, vill folk kränka mig får dlm göra de, men skada min familj så träffar dom min ömma punkt ◆♧ kram
Nik Daddy.

8 Sara:

skriven

Skit i dom som hatar ... kommer alltid finnas folk som hatar någon för något .. så, var dig sj, o fortsätt att vara DU. Det du e bäst på ! :)


Svar: kommer alltid att vara mig själv kommer aldrig lägga av oavsett all hat :)
Nik Daddy.

9 Linda:

skriven

Du gör det många människor önska dom kunde göra. Vara sig själv. Tyvärr är dessa idioter som går på dig och din familj avundsjuka. Stå på dig och var dig själv. DU ÄR GRYM💪❤

Svar: Jag gör allt för att människor ska vara modig & komma ut med hemligheterna :)
jag gör allt för medmänniskor.
Nik Daddy.

10 Jejje :

skriven

Det kommer alltid finnas avundsjuka, jag tycker du är hel grym, en kanon kille som står upp för sina värderingar...det är det inte många som har stake till i dagens samhälle... Allt styrka till dig och din familj :)

Svar: Tack för dina fina ord och delningen du ger mig :) kram
Nik Daddy.

11 P-A:

skriven

Hej!

Stå på dig. Försök att inte bry dig. Själv reagerar jag enbart när någon försöker slå en mer eller mindre.

Styrka till dig och din familj.

Svar: Jag kämpar dag o natt och ska inte släppa taget :) Tack
Nik Daddy.

Kommentera här: