Sant eller Falskt?





 
Tjaaa.
Jag sitter här just nu och tänker på hur jävla jobbigt det kan vara att blogga, jag vet inte om jag är ensam angående just denna sak, men jag kan faktiskt tycka att det är jobbigt att inte få den uppmärksamheten man kanske vill ha, kanske är just därför alla bloggar ( om man inte räknar med att man skriver just en (Offentlig) Dagbok.
Men i början när jag började bloggade så fick jag så sjukt mycket följare, sjukt mycket kärlek, sjukt mycket kärlek och just nu känns det som folk bara försvinner, eller har jag fel?
Visst, jag vet att vissa perioder så har man sjukt mycket folk, andra perioden så är det sjukt tort... Men jag tycker det är sjukt jobbigt att känna den känslan att man inte får just den uppmärksamheten som man behöver, för just i mitt fall så bloggar ofta jag mest om mig och min uppväxt, min tid som kriminell och min tid där jag lämnat allt och lever ett bra (Svensson liv) och då blir det kanske tjatigt med just mest handling om mig, men jag försöker öppna mig för alla där ute som kan kanske kan gå in i min kropp, att man kan ha levt ett jobbigt liv men att man KAN verkligen lämna det och joina själva samhället..
Och tack vare att jag valde just vara mest EGO är för att jag vill hjälpa andra, men känns som min tid är över angående det så får väl försöka släppa mig själv och börja skriva om annat så kanske jag får tillbaka följarna igen.
 
 
Och sen tänkte jag faktiskt prata lite om varför folk inte kan accespetera andras sexuella läggning, varför får man inte gilla samma kön eller kanske gilla att klä sig i det andra könets kläder - smink m.m, varför ska det vara så jävla svårt att acceseptera vad andra gör för någonting?
Varför får man inte vara den man vill vara, varför ska man behöva följa samhällets äckliga syn på villka stilar eller sexuella läggningar man har?
Bara för att du, eller han eller hon ska spotta och kränka en som kanske är en HEN i sin kropp, vad har du med dig att göra? Neeee, det får man inte göra enligt 77% av världens befolkning, enligt statistiken i all världens hatiska befolkning...
Man måste väl få vara de könet man 
Vill oavsett vilket kön man är född till, och är man inte "normal" så är man ingenting annat för då är man en "dum idiot" som bör sättas på psyke för att underskötas, kanske ta en " hammare " för att slå slint i huvudet att det är inte bra att vara ( Transvestit, transexuell, homo eler något annat!!!)
Vidrigt att man äns bor i sånt samhälle där det är mer HAT en kärlek, bara klagomål och man får tydligen inte må bra, för då kan man få ett skott i huvudet istället..
 
 
Vet ni vad jag tycker?
Jag tycker att dom bör göra denna regel i alla slags jobb, speciellt där det är barn / handikappade eller äldre man jobbar med.
Att man ska på jobb intervjuen få göra något slags psykolog test innan man börjar jobba, för i nutiden så kan varenda chef anställa vem som helst ?
Och jag kan inte förstå det, för om man tänker på dom 3 senaste åren så har det varit 74 stycken våldtäkter på ( Äldreboenden, dagis och sjukvårdar överhuvetaget ) och vad är det för vidriga människor som dom ger anställningar åt? 
Dom verkar ju kunna dra in vem som helst nu för tiden, en föredetta våldtäksman får jobba bland barn, hagamannen får betalning av kriminalvården, liksom fattar ni vad vi bor i för samhälle, och här ska man lämna sina barn till främmande människor på dagis... Hell nooooo
Jag kommer aldrig att sätta mina barn på dagis fören jag har typ haft ett samtal med lärarna, och det menar jag allvar om... För detta kan inte fortsätta helt enkelt!
 
 
1 Lena :

skriven

Hej men för stå mig rätt nu du har ju vart med om det mesta, så då borde du kunna ut bilda dig till någon form av . Rehabb asistent hjälpa unga , och äldre på rätt fot igen tycker jag ?? men säger som jag sa för ut till en vän att man måste nå båtten för sen kunna ta sig upp till ytan må bättre oav sett vad folk tycker tänker om en med mera :)
men du grym på det du gör :)
kram på dig din familj

Svar: Tack snälla du otroligt massa kramar blir glad av de du säger kram ✌️👌
PapiNik

2 Louise♡:

skriven

Du och din blogg är bäst :) Det är intressant att få följa dig från din övergång från "gangster" till Svensson^^ Du kör ditt race med din familj :) Det är väl klart att man får tycka om någon av samma kön. Det är bara skitsnack om nån annan säger något annat...

Svar: Exakt, jag struntar i allt hat, men det är bara sorgligt när folk lever på att hata hela jävla tiden & vissa är svaga som tar sitt liv.. Därför jag kör mitt race, för jag kämpar att sprida kärlek :)
PapiNik

3 Anonym:

skriven

Alltså, när det handlar om barn ect på dagis, så MÅSTE man lämna in ett belastnings register, du får inte jobbet annars, isf måste dem som anställt människorna fuskat med det där.

Svar: Mycket fusk i samhället ska du veta
PapiNik

Kommentera här: