Känslor.

Tankar till min far<3
 
Det senaste år har jag haft det sjukt tufft
Du hade svårt att andas, önska jag kunde dela på luft
du hade ont, kämpa långt,du bara led som fan
jag ville se dig klara av,inte att förlora min far
jag känner av att du är här, dag & natt, natt & dag
ingen jävel kan ta din plats, du var & förblir min bästa väm
" Vi kommer ses snart " Nej, det finns inget sen
Du har ju gott bort, och jag är helt jävla själv
men oavsett, vad som en händer, så hjälper jag dig, även " sen "
jag tänker på dig pappa, tills vi är med varandra igen
jag blir tårögd att tänka tillbaka när jag såg dig må dåligt
ärligt talat pappa, så önskar jag, att ja kunde gjort nått, det va inte allls roligt
Tårarna rinner för min kind, för det kommer aldrig bli som förut
pappa?? du och jag fick inte äns ha någon slut minut ihop, så sjukt
Glöm inte mig, jag finns kvar, hälsningar din son
Jag älskar dig min far & bästa vän..  micael nilsson <3

Kommentera här: