Bloggare börjar sälja sig själva

 
Vad händer med Dagens bloggare?
 
 
Varför ska alla jävla bloggare behöva blogga om deras underliv eller bröst smekningar..
Jag har tänkt på att nästan var och en har en blogg där dom har någon slags VIP sida där dom lägger ut videosar där dom smeker sig själva, dom visar annat folk hur dom hanterar att ta hand om sin egna kropp, hur man masserar sig själv, medans den som betalar en jävla massa pengar för att titta på och gör desamma i enrum där dom tittar på DENNA video?
Vad är meningen, och vad är det för dumhuvuden som gör detta, speciellt betalar för att kolla på när DENNE person masserar sig själv, aah ni fattar ( Onanerar ) när det fan och mig finns gratis porrsajter där man kan titta på i deras egna lugna tid..
Liksom när Blogg tiden var det mest video bloggande eller små inlägg där man skrev om sin dag eller någon åsikt man ville få ut för allmänteten, men nu har fan bloggen blivit en jävla porr värld, där folk visar upp sig själva, medans dom andra betalar skiten medans frugan eller mannen är på jobbet eller kanske till och med är i duschen, och då passar man på att betala lite *Horporrsex* på nätet och drar sig en * RUNK * eller * Pulla lite *

 
1 Louise^^ :

skriven

Hej, jag gör inte det... kan inte förstå att man gör så heller^^

Svar: Hej.
Jag håller med dig, dålig uppfostran och dåliga självförtroenden :)
Nik Daddy.

2 Ann-Helén Bockman:

skriven

Du har så rätt. Allt ska gå ut på porr idag. Allt ska visas och allt ska exponeras till det yttersta. Det finns ju inget spännande kvar. Tänk när man såg jeans puta och fick gissa sig till ;) Eller när flickor hade blöta t-shirts med knoppar :D Nä nu ska hela jäkla härligheten trona. Jag kan tycka en naken kvinna kan vara vacker (ej spretande dock) men en karl får baske mig ha kallingarna kvar på kroppen, det är mer spännande :D
Bloggar är bra där man kan läsa lite skoj eller andras tankar. För ibland tror man att det bara är en själv som tycker som man tycker. Gillar läsa dina funderingar. :)
Sen är jag 4-barns mamma och har 9 barnbarn så jag läser aldrig något om barn som du kanske förstår. Funderar på att starta en blogg, men jag har inte kommit på vad jag ska hålla mig till för ämne ännu. Älskar att fiska, så det kanske blir lite om det. Ha det gott

Svar: Tack så jätte mycket ♡ jätte Tack
Nik Daddy.

Kommentera här: