Imbaaack


Hej folket!!
Papinik är tillbaka igeeen!

Allt rullar på fortfarande, haft så mycket att tänka på för videobloggandet har tagit en massa tid, samtidigt så är familjen viktig att umgås med.
Så inte hunnit med detta, pengar rullar in nu, youtube går bra nu😃
Men ska försöka börja igen här också, för jag saknar att skriva av mig också och inte bara videoblogga hihi 😘
Ser att ni fortfarande är inne här och läser, som idag såg jag precis när jag loggade in, att 48st hade varit inne bara idag och jag har liksom inte varit aktiv här på cirka 2-3 månader sedan😀

Men nu kommer jag börja skriva här igen, lägga ut videos och lite smått och gott.
Så fortsätt prenumera min Blogg, och samtidigt min youtube kanal 
{ PAPINIK MANNEN }

Tankarna springer förbi mig dagligen, men styrkan tar över så jag blir en stark superhjälte från dom jobbiga tankarna!!
Jag har blivit påhoppad utav fulfiskar som försöker ta våra barn för ingenting.... Dom ser inte framåt dom är kvar i det förflutna,  riktigt fula varelser.
Och det kan få mig att bara " FUCK IT " 
Men varför hata eller lägga energi på något som hålt på sedan 2009 så nu kämpar jag för familjens skull, vill att dom ska ha det bra och njuta utav min närhet med leende och inte en deprimerad eller arg 24/7 så nu tänker jag på det positiva istället👌
Men jag ser framåt i mitt liv, som kommer vara en världsberömd man med en fin familj som älskar för det jag gör 👨‍👩‍👧‍👦

#papinikinthefuckinghouse
Fortsätt följ mig om ni älskar för den jag är.
Och ni kanske vill se min framtid med framgångsrika idéer👍
Puss&kram 🤓🤓🤓🤓






Kommentera här: