Tiden går så j*vla fort.

Jag kan knappt ana, tiden går så j*vla fort.....
Man hinner varken med, det känns ibland som att man har åkt av en bilväg, då man är helt vilse och tittar på sig själv i bakspegeln och säger " Vart tog vägen vägen? Jag är på åkern och åker "
Jag fattar ingenting... Haha detta är helt jävla sjukt tycker jag, men samtidigt helt otroligt nice hur än människa kan utväcklas så himla fort, och att en människa föds med icke en ändaste aning om " vem man är, vart man är, eller vad man ska göra här i livet " tills att man helt plötsligt lärt sig att förstå " Såhär gör man för att kunna prata.. Det var jätte kul... Da da da da, ga ga ga ga, do go do go "
Sedan kan man kanske lära sig och krypa, eller gå, och sen går tiden så fort så är sin nyfödda bäbis en vuxen man/kvinna som är chef på en bank eller något liknande.. haha
Men så kul har jag i alla fall inte fått vara med om.....Än  alla fall hahahaha.
Men det som hände i onsdags så tog jag upp våran gå stol till Wizz som vi tänkte skulle få testa på för att i går så blev han 3 månader, så vi kan väl liksom testa och se om han kanske kan " Gå " om ni fattar vinkeln liksom?
Och, det var en häftig jäääääävla upplevelse kan jag erkänna mina vänner <333
Och sen innan jag hämtade gå stolen till vår älskade son, så gick jag så klart ner till källaren för att hämta den.
Det var ett helvete, för jag hade tamefan varit där nere för några månader sedan och rensade plus städade så det skulle bli snyggt och lätt att hitta.....DET FÖRSTÖRDE JAG DIREKT, Haha typiskt mig.
Här bjuder jag på videon där man får se när min son testar och gå.
Klarar han det, eller var det för svårt?
Hmm, Det får ni gå in och titta på :)
https://youtu.be/1QM1AVob7j0
 

Kommentera här: