BADA NAKNA (Samir & Viktor)

Samir och Viktor - Bada Nakna
 
Låten har blivit otroligt j*vla stor, en riktig hit som spelas över hela världen redan..
Som sagt, så har jag hört genom lite fåglar som viskat i mitt öra att dom har fått fans runt om i Thailand efter denna succsè låt som nu gick vidare till finalen.
Swaaag brukar jag tolka till denna hit som nu också ligger etta på mest spelade låtar på Spotify osv..
Som många redan vet så har vi nu sätt & hört Apollo 5
som nu gjorde en liten cover utav "Bada Nakna" som också blev en succsè, allt slutade med att dom fått nu ett skivkontakt, fått spela in en video med Samir & Viktor och släpper snart en ny egen Singel, med dom två till och med.
 
Min del utav detta var att jag satt igår kväll efter jag såg klart på melodifestivalen att jag kanske skulle pröva på en sak,
Har tankar & funderingar att göra om "Bada Nakna" i en Rapp / Reggae verison.. Tror det hade blivit sjukt nice.
Och jag har inga förväntningar om att göra någonting med Samir & Viktor, jag tänkte för deras fans skull och för mina följare att få höra en riktig HIT LÅT som ändrats till en glad, lycklig & fin rapp & reggea verision..
 
Gillar ni idèn?
Tumma upp videon, lägg gärna en kommentar och isf kommer ni vänta på något gott framöver :)
 
Låter detta bra, för det tycker jag i alla fall..
Kram på er.
 

Kommentera här: