Livet som föräldrar är smartare än livet utan barn !

 Tjaa !!!
 
Jag tänkte faktiskt berätta min del varför jag tycker att man mår mycket, mycket bättre om man är än förrälder och har barn, än att inte ha barn.
Några bra tips att man har massvis fördelar att vara förälder.
Att leva som människa utan att ha barn bör nog vara det tråkigaste som finns, man missar så mycket i livet, jag kan inte förstå mig på såna som säger att dom ALDRIG ska ha barn, barn gör än människa till än starkare människa och är man självmant en svag människa, som har dåligt självfötroende eller något liknande kommer inte leva ett liv med leende på läpparna eller ha minnen för livet, för det finns inget som slår än människa än att skaffa barn.
Oavsett man är ] gay [ så kan man fortfarande adoptera eller gå till en *SPERMABANK*
Så det finns alltid något sätt att skaffa barn, så jag förstår mig inte på folk som säger att man aldrig vill skaffa barn eller folk som pratar om att mitt liv är så jävla mycket bättre utan barn....  
 
[[[DET ÄR BARA BULLSHIIIT]]]
Föräldrar får 1 eller flera bästa vänner för livet, föräldrar får den/dom största upplevelserna någonsin, föräldrar kanske får upplleva saker man aldrig hade tänkt på att göra någonsin men gör det för barnens skull och det kanske du kommer vilja göra flera gånger än bara 1 gång, föräldrar som varit missbrukare i något slags beroendeframkallande grej blir 97% ren från den beroendeframkallande delen livet ut tack vare att man skaffat barn, Föräldrar som varit otroligt omogna innan det/dom söta liven kommit och blivit otroligt mycket mognare efter man blivit föräldrar..
[[[PASSA PÅ, INNAN DET ÄR FÖRSENT]]]
Jag är en föredetta kriminell, som nu bloggar mycket om att försöka få folk att ändra på sitt förflutna och försöker att utgå från att slippa vara negativ och bara sprida massa kärlek, men jag kan tamefaaaan inte förstå mig på folk som inte blivit föräldrar även fast åldern är inne eller dom som säger att man inte vill bli en förälder, för det är bara sjukt i mitt huvud att man inte kan tänka sig det...
Och ni som sitter och säger "Jag hatar mördare, kriminella som skadar folk" men ändå kan ni dra till en läkare för att göra abort, det är bara så äckligt dubbelmoral och att kunna döda barn sådär när dom är som mest maktlösa som man kan bli, medans ni dödar dom och jag SKITER i fall dom inte blivit mogna än, och ?? Ni dödar dom fortfarande vidriga mördare...
Jag hoppas att läkarna-/-staten någongång kommer att utesluta att göra abort för ni som gör detta bör fan inte få njuta av ett sjukt skönt samlag för då är ni fan inte värda att få njuta av orgasm som ni får och förmodlingsvis blir gravida... Kör med skydd då isf vidriga svin.
 
[[[TÄNK OM DET VAR DU?]]]
Visst nu börjar jag kanske gå för långt men jag måste fan och mig säga detta.
Tänk dig ifall man skulle känna av själva döden, när dom gör själva abortet oavsett det kanske bara går på 1 hundradels sekund så får dom för fan lida där i magen, och tänk om du skulle bli totalt tortetad på ett snabbt sätt istället för att bli älskad för att du finns och att du är på just denna jord istället för att dina föräldrar hade kunnat totalt dödat dig i magen..
Det är tack vare dina föräldrar du finns, och varför kan du inte då skaffa dig ett till liv som kommer gå i dina fotspår som du kan känna dig stolt över att dom gör det du gjort och kämpat sig fram i livet som en förebild som dig kanske ditt barn är en sjukt stolt människa som har just dig som förälder, eller har jag fel ???
Jag hoppas abort kommer bli förbud i framtiden och att skydd för sex kommer sluta att tillvärkas jorden runt så får ni abort mördare skippa sex eller skaffa er ett vackert liv som är det bästa i livet, för ni som inte skaffar barn behöver inte få njuta av sex...
I mina ögon så är själva sexet en del av framtida familjelivet, och då menar jag än del bara... Sen så ska man såklart få njuta av att få ha samlag med sin käraste också för att få njuta av varandras närhet, men barn är en del av sex delen tycker jag ...
 
 
Så fuck er alla abort mördare eller ni andra som säger att livet är bättre utan barn, för ni har totalt jävla fel rent ut sagt !!!!!!!!!
 
Under 18 eller våldtäkter accepterar jag, fast ni andra.... HUR TÄNKER NI?
1 Anonym:

skriven

Alla har rätt till sin åsikt, och jag respekterar din syn på abort. Men jag håller inte med dig alls för 5 öre. För det första är det inte ni män som föder barn, utan det är vi kvinnor. Vad vi kvinnor väljer att göra med våra kroppar är helt och hållet upp till oss, och män har absolut ingenting att säga till i sådana lägen. Låt oss säga att din dotter blir gravid när hon är 18 år av misstag (av misstag menar jag att det ej är planerat), med en kille som hon inte ens dejtar utan en kille som hon kanske har träffat på en fest och legat med. Din dotter känner att hon verkligen inte är redo att bli mamma pågrund av sin låga ålder, hon kanske inte har någon fast inkomst, eller något eget ställe att bo på och dessutom finns det ingen pappa med i bilden då killen hon låg med stack iväg till Värmlands djupaste skogar så fort han hörde att din dotter var gravid med hans barn. Menar du då att du inte kommer stötta henne om hon vill göra en abort? Även fast hon själv anser att hon inte kommer kunna ge det potentiella barnet en sån bra och trygg uppväxt som hon hade önskat ge det?
Jag är ledsen att du skrev ett sånt här inlägg, tyckte ändå du hade en rätt intressant blogg. Tackar för mig, hejdå.

Svar: Jag kommer försöka se till att min dotter använder skydd och om inte så kommer jag såklart bli sjukt arg och ledsen, men kommer fortfarande säga att ät du nu gravid behöll det då, och kommer försöka övertala henne... Men gör hon de jag inte vill så kommer jag bli besviken men kommer göra allr så hon behåller det..
Men vi har olika åsikter ..
PapiNik

2 Anonym:

skriven

Rätten till abort är en självklarhet i vilket civiliserat samhälle som helst. Vill du inte göra abort? Gör ingen då. Försök inte hindra andra pga dina egna preferenser, vissa är helt enkelt inte i en situation eller plats i livet där ett barn får plats. Har själv gjort en abort, då jag inte alls har den psykiska styrkan som krävs för att vara förälder. Jag behöver lugn och ro, och en stabil tillvaro där jag själv får komma i första hand.

Svar: varför skapades kondomer (skydd över lag) ??

visst finns risk att bli gravid ändå, men mycket mindre..

skydda dig eller skippa sexet ?
PapiNik

Kommentera här: