Kändis ...

 
Vad är det för skillnad på en vanlig person eller någon som är känd?!?
 
Varför måste man vara kändis för att man ska bli mer älskad än att vara en helt varnlig random, jag har aldrig förstått det. haha, det vanligaste man hör " VÄRSTA STATUSEN  OM JAG KÄNNER EN KÄNDIS?!? "
men vad gör den " statusen " ditt CV till en bättre människa ?
Jag fattar inte... 
Saken är att jag hade chans att vara med i Big Brother i år men blev inget av det men har kanske chans till ett annat p-gram, men så fort det kom ut att jag inte kom med i det liksom så försvann alla mina " fans " för då är jag en helt vanlig svensson igen och varför orka följa honom för att han inte är någonting..
Jag bryr mig inte om själva följningen om jag ska vara ärlig... Det är mer bara så fort jag slutade prata om BB så blev det helt off i min grupp på FB & folk slutade kommentera här på bloggen och min y-tube kanal blev helt död.. hahaha, sååååååååååå skrattretandeeeeeeee !!!!!
Varför ska man behöva vara känd för att bli älskad här i världen ?
Jag skrattar åt just själva grejen att jag inte är lika speciell längre för att just inte BB kommer bli av får mig själv att känna mig som en pajas för ni gör mig till än !
Men tyvärr, så är verkligheten så här; MAN MÅSTE VARA KÄND FÖR ATT BLI EXTRA ÄLSKAD AV FOLK !
Och så länge jag har levt så har det varit så och det är sedan 80-Talet och man tror faktiskt att det ska ändras under åren desto modernare tiden bör bli och det är 2015 och det är exakt samma sak fortfarande, och det skrattretande är att det till och med är värre nu för tiden till och med haha....
När fan ska det bli en förbättrning och att jämnstäldheten ska få joina planeten och också få vara i centrum, för det tycker jag faktiskt folk kan tänka !! 
Liksom jag skiter nu i vad jag får för kommentarer för detta, men jag älskar att synas och gör en jävla massa videosar och inlägg om mitt liv för att försöka få lite uppskattningar av folk som stöttade mig från början och nu i efterhand är allt är ändrat för mig så är jag en vanlig svennson och en sjukt tråkig person att läsa om, och det får mig att förstå hur egoistiska vi människor är egentligen ....
Ifall man är en människa med någon slags diagnos som mig tillexempel ( ADHD ) och älskar att synas i centrum för all befolkning.. 
Jag älskar att synas / jiddra som en galning bara för att folk ska titta på mig ( Uppmärksamhets älskare )
brukar jag beskriva mig själv för.
Men istället får jag massa kommentarer att jag ska skaffa medicin för att jag är helt dumm i huvudet, eller vad jag äter för mediciner för att jag är helt sjuk, Enligt vissa haha..
Men innan jag hade en chans för BB så var jag huuur grym och go som helst...
 
Sanningen är ju att det är så här, jag är inte den ända som har varit med om just sådan situation och det är så viiidrigt haha !!!

Kommentera här: