Minnen av min kropp.

Godkväll mina vänner👽👻👽
Idag tänkte jag bjuda tillbaka lite i tiden då jag höll på med anabola, något jag är emot nutid, men vill bevisa vilken "biff" jag var..
Visst var jag biffig, men allt var bara (FUSK) men just då var det något jag levde på, sprutade 2-3 gånger i veckan..
Varje gång jag duschar blir jag påmind av den tiden, tack vare mitt ärr på min högra skinka från nålarna.. 
Och det är både nackdelar & fördelar.

Dom fördelar jag kan få utav den tiden är väl att jag är stolt att jag klarat mig ifrån bola och jag kan träna utan det, jag behöver inte fuska för att bli snygg & byggd utav vanlig träning 💟

Nackdelen är väl att jag kommer aldrig bli av med mitt ärr på min skinka, visst det är väl inte så farligt, men det syns väl som en brosk knöl... Jobbigt minne för livet !!! 😗😁😏

Jag kan stå och säga rakt ut nu att jag tycker det är så barnsligt att folk kan ta bola, det är för mesar...
Jag tog bola för att jag var med i en mc-klubb & behövde se stor, hård & farlig ut för allmänheten ...
Och jag skäms för den tiden, och tycker alla bola torskar är totalt barnsliga & töntiga rent ut sagt .




Detta är äkta vara, snygg, sexig & originellt ❤️❤️❤️
Detta kallar jag äkta vara😄


Njut av ditt liv, och låt ingen spruta ta över din styrka av att träna dig snygg istället för att ta dig en cutt & träna 10 min, och helt plötsligt pumpat upp för 2 vanliga pass liksom hahaaa..




Kommentera här: