Godmorgon mina vänner

Godmorgon vänner : - )
 
Ja, vad säger man hehe..
Vilken söt jävla unge man har som kom och väckte mig, sambon & vår yngsta dotter kl 04:45 på morgonen haha.
Så nu är klockan lite över 09;00 på morgnen, och redan har man varit uppe cirka 4 timmar ungefär och annars brukar vi vakna runt denna tid haha, jääävla unge man har då !
Så för tillfället är min bästa vän kaffet och extra socker haha, låter kanske lite barnsligt men saken är att jag är väl inte den mest morgonpigga personen på denna planet rent ut sagt, så jag har dejt med kaffet och miss suger ( SUGER DADDY ) 
Men ska försöka få denna dag att bli bra, utnyttja så mycket som möjligt och få en mysig dag..
Men så typskigt va? 
Miley väckte oss kl 04.45 och ville lägga sig och sova igen runt halv 8... SUCK HAHA!! Men det är hon värd oavsett hon väckte mig så tidigt..... I onödan, vilken jävla unge man har, men jag älskar dig ändå Miley <333
 
 
 
Kommer droppa något mer inlägg lite senare, för just nu är jag sjukt jävla seg rent ut sagt, så får dejta mina koppar kaffe med extra socker nu några timmar, sedan ta mig ett bad / dusch för att vakna till, och sen blir det väl ut en sväng med familjen och få njuta utav en fin dag som denna liksom..
Men håll fucking koll, för Papi fucking Nik in the house kommer aldrig att försvinna, kommer alltid att stanna här och fortsätta bjuda på mig själv, visa vem mitt riktiga jag är, och vara lite känslig med romantiska eller kärleksfulla & kanske till och med lite om mitt förflutna kommer jag att dela med mig resterande utav mitt liv för att få er alla med dåligt självförtroende eller svag i samhället som behöver lite stöd från mister P, så finns jag alltid här för er..
 
Kärlek & Respekt, Papi Fucking Nik In The Fucking House !!!
 
 
 
P.S.
Men från det jobbiga till en upplevelse, så fick man tamefan få se en vacker soluppgång som man hade precis rakt framför oss från våran balkong hehe, that's Nasty my bejbbss.
Så tänkte bjuda er på några videos jag gjorde i morse, som ni också får se en video på våran soluppgång, mmm dirty, ouff dirty my boooobbies.
 
 
 

Kommentera här: