Barnmisshandlare!

Igår fick jag bekräftat att jag är en barnmisshandlare.
 
 
Igår så la jag ut en bild på mig och min yngsta dotter ( Angel ) som är på höger sida på bilden..
Som sagt, hon har fått mitt ansiktsutryck sen barn där jag ofta såg [BESTÄMD] ut.
Hon rynkar ofta på pannan och kan se ledsen eller arg ut.
Då blev jag anklagad av sveriges vidrigaste bloggare ( Emelie Bumbi ) att jag är ett svart får, misshandlar mina barn och stödjer inte hennes huvud så att hon kan knäcka sin nacke.
Jag har 3 barn, vet hur fan man uppfostrar sina barn och kom då inte med dina fula fisk myter om att jag misshandlar dom...
Och att min dotter mår dåligt för att hon får ofta vara med på socialamedier.. Det är hennes "deprition" enligt denna vidriga idiot...
Se gärna videon där jag förklarar mer så ni förstår !!!
 
 
 
KÄRLEK & RESPEKT // PapiNik In The House ! 
1 Bintan:

skriven

Men på riktigt.... Det där ska du inte bry dig om. Fast jag förstår ju att du måste reagera när du blir kallad för barnmisshandlare.

Alltså jag fattar inte.. Nä.

Kör på! Gillar din blogg :-)

Svar: Visst är det sjukt eller hur ...
Blir så less av allt hat vi lever bland dagligen !
Tack tack kära, fortsätt följa 😎
PapiNik

2 Lollee :

skriven

Ser inget fel på bilden. Ser ut som att hon lutar huvudet mot din kropp. Denna världen är så himla fördomsfull..

Svar: Vidrig och äcklig ..

Vill polisanmäla mig för detta 😆😀😁😩
PapiNik

3 Milla:

skriven

Helt jävla sjukt!

Svar: Detta är sjukaste människan jag mött på!
PapiNik

4 S:

skriven

Jag har ett långt förflutet med Emelie och jag vet hur hon är . .
Hon är helt störd i huvudet, tyvärr . .

Mer eller mindre ALLT som kommer ifrån hennes käft stämmer INTE (!)

Jag vet inte riktigt vad man skulle kunna göra åt en sådan här vidrig anklagelse men jag hoppas verkligen att hon och alla andra som påstår saker som dom inte har en aning om ser det jag precis såg - Att du är en toppen pappa som lever för dina barn!

Svar: så du menar, det hon gjorde mot mig är vanligt för idioten att slinka sig ur ?
vidrig idiot som nästan fick Soc att blanda sig i...

tack, de värmde, jag är en bra pappa ! kram
PapiNik

5 S:

skriven

Ja, tyvärr så hänger hon ut folk titt som tätt känns det som och kommer med en massa anklagelser som i själva verket INTE stämmer på långa vägar . .

Man borde sätta stopp för henne en gång för alla men jag vet inte hur man ska gå till väga men det hon har anklagat eller påstått att du har gjort är långt ifrån okej och det är både en allvarlig och vidrig anklagelse som kan förstöra för många parter . .

Jag tror helt ärligt inte att Emelie är fullt frisk, någonting står inte rätt till i hennes huvud och hon kan inte skilja på rätt och fel och det kunde hon heller inte när jag umgicks med henne så . .

Att du är en bra pappa kan man se!
Jag önskar dig och dina barn allt gott!

Kram

Svar: En riktig pajaassssss alltså !
Tack för infon, fortsätt följ mig och det glädjer mig att få höra fina ord av dig :) kram
PapiNik

6 Emelie:

skriven

Tyvärr så finns det idioter till allt, oftast är det avundsjuka människor, och det är tråkigt att det var din tur att råka i trubbel tack vare avundsjuka människor den här gången. Jag tycker att du ska fortsätta vara den fantastiska pappa du är, en glad, positiv, och omtänksam pappa. Barnen behöver sin pappa, även om det kan vara tufft att ta igen det försprång mamman fått med tanke på att mamman bärt barnet i 9 månader, så är pappan fortfarande lik viktigt. För mig var pappa den viktigaste, då min mor änvände misshandel och mordförsök. Pappa var den som ensam uppfostrade två döttrar, lärde oss allt om mens, relationer, sätta upp håret, och många andra tjejgrejer han inte tidigare visste.
Du är viktig, du är bra, du är dina barns förebilder, du är en pappa som älskar dina barn och som vill dom allt gott, bry dig bara om det, inte vad någon stackars människa har att säga om saker o ting utan några bevis, eller bakgrundsinformation.
Det är en ny dag idag, se till att göra den bra :)
Kram
Emelie

Svar: Ojj du gjorde mig mållös, tack för dom vackra orden du gav mig, det fick mig att vilja kämpa mer... Tack för dig.
Kramar & fortsätt följ mig 😎😀
PapiNik

Kommentera här: