Mitt budskap till Mobbning !

 
Idag så fick jag en otroligt jävla bra idè...
 

Jag sa till min sambo att nu jävlar ska jag färga mitt hår blått, en färg som inte är så vanlig hårfärg, jag ville göra det för att visa att jag är en del utav alla demostranter som vill få världen att insè, var och en person är värld oavsett hur du ser ut, vart du kommer ifrån, vem du är och vad du har för religon m.m !!!
Jag kände att detta ska jag representera denna vackra himlens blåa färg :)
Jag hatar mobbning, jag hatar utanförskap och nazist 2000-talet som vi bor i.
Allt snack om invandrarnas fel, det är så vidrigt, och att det äns finns människor som har den åsikten & klagar på hudfärg/RASSNACK.
 
Och jag skiter i all jävla hat, som säkert många kommer klaga på min rapp !
För nu är vi där igen, hat, hat..haaaat.
Jag gjorde denna låt för att bevisa all sanningen; " Är man inte som alla andra, så ska man ta sitt liv " ( True Story )

Men om vi går tillbaka där till att jag gör saker för att bjuda på bra budskap för alla oskyldiga männskor som skadas av all hat och utanförskap, så rappar jag inte bara för att jag är )) KUNG I BAREN (( jag gör det för att jag tycker det är kul, och rappen är inte själva poängen i mina öron, det är själva budskapet i texten och det är exakt det jag ville bjuda på !!
Sen kommer vi aldrig bli av med [ Idioter, mobbare, aah idioter btw ] för dom föds dagligen, men vi kan försöka att gå ihop en för alla, och bara försöka bli fler MODIGA själar som vågar öppna sig och få alla idioter från samhället och låsa in dom i en bunk långt ner i en trillions meters djup grop.
Jag kan säga så här, många bör veta vem Samir Badran är, och från dagen han var med i Paradise Hotell så såg jag honom som en dum vidrig jävla nolla, men sen den dagen jag fick reda på att han började backa folk från Idol 2014, och många andra som blev nertryckt, hatad och kränk på nätet så börja min respekt till honom komma mer och mer hehe :) Tycker fan det borde finnas fler som han faktiskt .
 
Stay high and cool with your familiy and shit on all the poop haters
1 Ann-Helén Bockman:

skriven

Mobbing är ett av det vidrigaste jag vet i min värld. Min äldsta dotter var mobbad i skolan. Hon hade en termin kvar i sexan då hon sa att hon våndades för att börja i högstadiet, hon ville helt enkelt inte leva (detta sa hon till sin mormor för att inte oroa mig) Jag skrev ihop en liten föreläsning och gick till skolan och talade med läraren och klasskamraterna. När jag var klar och skulle gå hör jag bakom mig, "Ta upp geografiboken nu, vi har blivit hemskt sinkade" Tack för den aaasshole. Min andra dotter fick samma lärare när hon började mellanstadiet, han var då inte mycket bättre, och det hände en del incidenter som gjorde att jag och min gubbe tänkte spränga skolan i luften. Ja, bildligt talat. Men jag handlade rätt rejält (man rör inte mina barn ostraffat) och än idag är den där mannen ganska nervös när han träffar mig. Min tjej har haft det svårt med sin identitet har vi förstått, men hon är en stark personlighet och är idag gift med en tjej och de lever ett härligt regnbågsliv <3 Det är gött att ni går ut med sådana här saker, men tyvärr når det inte alltid fram till de som ska höra det :( Men det är bara till att ligga i, vi får kämpa på :) Kram <3

Svar:
PapiNik

2 Sojka:

skriven

Fantastiskt budskap! Skrev om det häromdagen att hade alla verkligen tänkt riktigt djupt så hade fler nog varit fantastiska människor för det finns där långt inom oss alla bortom allt hat! :)

Svar: (y) måste stå upp för mobbning :)
Jag tillåter inte detta vidriga samhälle längre :o kram
PapiNik

3 Linda Bohli :

skriven

Keep up the good work.
Du ska vara stolt över dig själv som kommit så långt med dig själv.

Du är en fin människa. ❤️
Kram Linda

Svar: Jag är sjukt stolt, jag har kommit ifrån mobbning dagis nivån, medans dom andra är kvar där så känner mig sjukt stolt människa och är den jag är och skiter i dom andra !! Kram
PapiNik

Kommentera här: