PARADISE HOTELL 2015??



Vad händer med årets paradise hotell?
Det är tamefan bara massa grinollar i årets PH?!?
Varenda jävla avsnitt har någon bölat för det lilla minsta, har ni hittat ny alkoliserade människor som dricker för första gången & gör det i TV.
Detta är nog första gången jag flabbar så jag nästan kissar på mig utav larvigt jävla tv-program som har förstört all framtida paradise hotell någonsin efter detta program.
Förra året hade dom flest tittar siffror, som bolaget bör känna kärlek utav, för ni kommer nog vara det bästa tv program i topplistan; ironiskt & idioti komedi 2015.
Ni har förstört tv historian, inget kommer att bli som det alltid varit, detta måste tamefan vara ett jävla skämt, skämmigt att lägga ut oskyldiga människor som nu kommer behöva skämmas utav detta skämtet livet ut.
Jag saknar PH som det var förr, med lite mer titt bart, nu tittar jag mer för att skratta. & ifall man känner att man vill kissa på sig, då tipsar jag att ni ska titta på paradise hotell 2015 på 3;an 22:00 Måndag till onsdag.. Hahahaaaaa 😄😄

Stackars deltagare som får bli utskrattade livet ut, för årets PH tror jag har blivit mer ett program med manus upptryckt i oskyldigas ansikte....
R.i.P TV3😴 😴


Kommentera här: