Nikita J

 
 
Kvinnan i min kropp, min andra halva av mitt riktiga jag, kvinnan som gör mig till den starka och modiga människa som jag är idag, stolt som fan och kommer aldrig att ändra mig utav någon hatare.
Jag kommer vara denna mannliga & kvinnliga person tills dagen jag dör, ända sättet för mig att kunna sluta klä mig såhär är den dagen jag dör och det kommer ta många år, så mig blir ni aldrig av med!!!!
Och det bästa med att jag gör detta är faktiskt själva känslan att just den stunden jag har kvinnliga kläder är faktiskt att just då är jag inte Nik, då är jag den kvinnliga personen i mig som då är Nikita och går in i rollen just då och klär inte på mig bara för att det är roligt eller uppmärksamhet..
Nej, jag går in i rollen som det vore en film jag spelar in fast en verklig realaty movie hehe!! 
Kram på er mina fina vänner <3

Kommentera här: