Mobbarna tar över världen !!!

 
 
Men helvete, när ska den här jävla mobbningen brännas upp för gått och aldrig mer existera på denna planet?
Är så jävla trött på allt skit snack som kommer från allas jävla käft, istället för att man ska ta det med personen själv ska man behöva sitta i grupp och spela mr.cool för sina " vänner " istället för att hjälpa dom svaga som ska få höra denna jävla smörja från varenda jävla pittskalle som inte har vett i huvudet...
Ärligt talat, vad är meningen med att mobba någon svagare, och vad får man ut över att mobba någon, och vad hjälper det dig i din framtid ?
Liksom, jag kan säga så här... Jag har haft så många jävla lägen att kunna mobba någon svagare, eller något liknande men jag har hållit mig undan från just den biten av våld, för jag tycker inte det är moget att stå och snacka skit om någon oskyldig bara för att ha något att göra... Nee, sånt gjorde inte jag.. Jag gick på dom som var skyldiga mig något eller hade gjort något mot någon nära till mig !!
Men dag ut, och dag in, så går man förbi några utomhus, aa everywhere.... 
Alla sitter och snackar om någon som inte är där, och varför fucking är du vän med personen då?? Ifall du ska sitta och snacka skit om personen som inte är där?? Liksom det är bara dubbelmoral i detta samhälle, Jävla negativa piss människor.
Och det vidrigaste är att det börjar redan på dagis och det är så jävla sorligt att man redan där börjar mobba någon annan, det är fan mobbning överallt, finns fan ingenstans man INTE hittar mobbare, ingenstaaaaans.....
 
NEEEEEJ, jag är inte självmordsbenägen för fem jävla öre, men jag skäms fan och mig att vara en människa på den här vidriga jorden..
Och hur sjukt är inte det, att hata att man lever här? 
Jag hatar inte mig själv, och jag hatar inte mina närmaste eller så, men jag HATAR människor som man lever ihop med på samma vidriga jävla planet, vidriga mobbare, våldsmän mot barn, djur & kvinnor..
Vad händer egentligen?
Hur fan kan jag vara så jävla dum i huvudet egentligen, att skapa 3 liv till detta samhälle, att jag riskerar att mina barn ska råka illa ut för all jävla skit man lever i dagens samhälle, dag ut och dag in !!!
 
Allt inom myndigheter, är helt och hållet 98% skyldiga till att världen ser ut som den gör, att oskyldiga människor ska behöva bli totalt torterad av gnagande kränkningar av idioter, i oskyldigas svaga öron.
Media, kontors nissar, brick( grisar ) osv, är dom värsta monsterna som gör oskyldiga personer till den värsta zombiesarna på jorden, och egentligen är väl dom starka som ska stötta dom svaga folken? eller hjälpa dom fram till det dom brinner för..
Godtrogna hmm, nääh in my asss att dom är.
 
Sluta ät folk.. jävla kannibaler... Ni käkar upp dom svagas hjärnor och låter dom bli totalt nersågade, och får jag reda på att någon gör så mot någon utav mina barn kommer jag totalt äta dom som en ny friterad räka....
För sånt här ska inte åtdstakomma på vår planet, men det är all denna smörja som gör att nyfödda barn dör dagligen runt om oss varenda jävla sekund.. ushhh hatar att leva i denna värld !!!

Kommentera här: