Mina älskade barn... Kan inte lämna er <3

 
Jag vet fan inte vad som händer med mg, jag vet inte vad jag håller på med.. Men jag börjar fan och mig att tro jag är helt dum i huvudet !!!
Jag har varit helt jävla hyper från morgon till kväll sedan i torsdags för att jag fick ett bra besked att jag blivit anstäld på en bygg firma, jag har suttit och typ längtat efter att få börja jobba tills idag när jag satt mig ner efter vi hade ätit och tog mig en cigg & en kopp kaffe på balkongen... 
Jag kände att jag fick en stor KLUMP i magen som börja växa oerhört jävla mycket, jag satt och fundera vafan det var frågan om, jag går in och kommer tamefan inte på vad det handlar om..
Tills Miley * Min äldsta dotter * kom fram och ville leka som vanligt liksom, jag började bryta ihop och det är inte vanligt att jag gråter ärligt talat, jag undrar vad jag gråter om, jag kommer fram att det handlar om att jag känner mig som en svikande pappa, en pappa som kommer lämna barnen hemma.
Jag grät från klockan 7 till halv 9 nu på kvällen och hela mitt liv typ rasade samman helt ärligt !
Och så vile jag bara ta mig i kragen, men det gick ju inte överhuvetaget för det bara värker i min mage som den vore en balong som var nära att spricka i 1000 bitar.
Faaaan, vad händer alltså, jag blir så oerhört arg på mig själv för att jag är så jävla löjlig !
Men saken är, varför jag blir som jag blir är för att jag har haft ett helvete med min äldsta son som jag inte fått träffa på flera år för en massa skit snack och att jag fått höra från folk att jag har varit med om en olycka och är död.
Min son tror att jag är död för att mamman till Elias har sagt det till honom, så han tror jag inte lever längre !!!!
 
Och jag har blivit så sjukt överbeskyddande över mina 2 döttrar som jag har här hemma, så vi har inte lämnat bort barnen en endaste dag sedan Miley föddes ( 1år & 6 månader den 29;DE September. )
Så jag fick denna jobbiga magvärk tack vare att jag inte varit ifrån mina barn mer än 2 , 3 timmar sedan Miley då föddes förra året.
Så jag vet ej vad jag ska göra, tror jag kommer säga upp mig innan jag äns varit på min första jobb dag för jag vet inte om jag klrar av detta imorgon, jag vet faaaaan inte om jag gör det..
Och det får mig också på samma jävla vända att se mig själv som en dum jävla schimpans som tänker med röven före huvudet i just detta läget .
Jag mår piss just nu och vet att drar jag imorgon kommer jag inte träffa barnen förens imorgon igen kl 17:00 och bara få träffa dom 2 timmar om dagen och i MIN SKALLE är det inget jag vill vara med om för jag är en pappa som vill kunna vara där för mina barn...
 
Min kärlek till mina barn går fan inte att förklara, jag älskar dom så mycket att jag inte kan göra just detta beslut, mina barn får mig att kunna le, leva, känna tro och veta vad ÄLSKA betyder...
Jag älskar dom så mycket att jag inte kan lämna dom, jag vet ej om jag är dålig pappa, men vad jag tycker så är det viktigare att vara med dom än att lämna dom och må piss och vill lämna allt och det är väl inte bra att lämna dom då i just nuläget för det kan jag inte bara göra..
Fuck vad jag är barnslig : ' (
Detta är inte jag, jag är inte någon gnäll pitt egentligen men, JUST I DETTA LÄGE ÄR ALLT BARA PISS OFF CAKE !!!!!! : - ( BAAAAAH....
1 Anonym:

skriven

Du kommer klara det. jag har alltid också haft barnen hela tiden. När min minsta skulle till sin pappa varannan vecka, var som att vända upp & ner på allt. Jag skulle inte ha mina båda pojkar hemma. Men jag fick träffa han varje dag. Du fixar det, förstår om det är svårt för dig, men gud vad mycket roligt du kommer kunna ge dina flickor & vad mycket goa stunder ni kommer kunna ha iallafall.
Jag har precis själv börjat jobbat efter att ha gått hemma i 6 år,(5år med barnen) & det är en omställning för både mig & kids .. Jag träffar barnen en stund på morgonen innan jag lämnar dom på dagis för att sedan hem & sova en stund , för att sedan sticka 15.05 för att dra iväg & jobba igen till 23.00(hemma 00.00)

Du klarar det! Håller tummarna för dig, tjejerna kommer finnas kvar 😊

Svar: Jobbig som faaaan detta :(
PapiNik

2 Anonym:

skriven

Du grejar det!!
/ malinedlund.blogg.se

Svar: Aaa något jag Kommer köpa 😄
PapiNik

Kommentera här: