Mina 5 pinsammaste händelser !

 
Tjabba !!
Idag tänkte jag bjuda på 5 av mina pinsammaste händelser i mitt liv.
Jag tänker att detta hade varit kul & sen passar det in i vad jag bloggar om, för det mesta att jag ej skäms för allt jag gör, står för att jag är Bisexuell och älskar att klä mig i kvinnokläder, så varför kan jag inte då bjuda på mina 5 pinsamaste händelser? :-)
 
Jag börjar med 5 och går ner, så avslutar vi med det pinsammaste, det bästa till sist ha ha ha!
 
 
 
 Nummer 5: När jag var 9år så var jag så sjukt kär i min skol lärare och en dag bestämde jag mig att köpa med mig blommor och choklad ( standard ) och åka hem till henne, men det jag inte visste var att när jag öppnade och stod där och sjöng en låt jag hade tränat in i veckor, och jag började sjunga innan hon skulle öppna dörren för att jag hade tränat in att när hon öppnade dörren så sjöng jag redan.... MEN så öppnade hennes Man dörren och jag sket fan nästan på mig släppte allt och stack som ett spjut!! HAHA
 
Nummer 4: Hahahaha min första rättegång jag hade som 13 åring där jag var dömd för skadegörelse, jag var värsta " gangsta " den tiden och satt där du vet spelade allan ballan ( vara cool ) och så ställde åklagaren en standard fråga angående dommen, men så drar jag en rejäl jävla rackabajsare ( TVÄÄÄR HÖG FJÄRT ) som hördes genom mikrofonen... sjukt pinsamt !
 
Nummer 3Mins när jag snusade första gången i skolan & efter cirka 40 minuter så satt jag på toaletten i 2 timmar och spydda och blev kallad för *SPYFLUGAN* i 2 månader, haha inte alls så roligt !!
 
Nummer 2: Jag gick i fjärde klass när jag själv skulle ge mig av till skolan och inte hittade några byxor. Rotade runt i garderoben hittade ett par, drog dem på mig och stack iväg. Sedan var jag till allmänt åtlöje eftersom jag råkat rota i morsans gamla hög och fått på mig ett par med riktigt utsvängda ben. Detta bör ju ha varit typ 81ish. Morsan kan ju ha haft dem kring 66-67.
 
Nummer 1: När jag gick i 6;an så drog jag en runk på toaletten, och satt med en porrr tidning, lite sådär som vissa pubitet killar kan göra på olika ovanliga ställen, men det "roliga" var väl att jag inte hade låst dörren och min bästa tjej kompis kom in, det var väl inte den roligaste upplevelsen *PINSAMT*
 
1 Lena :

skriven

bra pinsamma saker du har skrivit

Svar: Hahaa, Aaa :)
Vilken lät pinsammaste ? 😝
PapiNik

Kommentera här: