Ge mig tips ( Smink & Dam kläder )

 
Jaa, nu äntligen tänker jag be er alla om en sjukt grym tjänst.
Som många nu redan vet så älskar jag klä mig som kvinna, det är som sagt någonting som får mig att bli attraherad av.
Och nu har jag funderingar om ni skulle kunna ge mig en del fina tips, för jag vill inte göra slut på min sambos smink och sno hennes kläder och hade velat köpt lite egna prylar.
Men vet inte vilket som skulle passa mig bäst, eller vilka märken jag ska kolla efter.
Jag är inte så petig egentligen på själva priserna, jag är mer ute efter några bra märken man har svårt att få utslag av tillexempel, eller märken som är medent om ni förstår mig rätt?
Kom gärna med lite fina tips till mig är ni göööööör gulliga, för jag hade gärna velat dra iväg och shoppa lite nya smink prylar och kanske några fina nya leggings/tajts  :)  Kram eran bästa papiNik :D
 
1 Emma :

skriven

Jag brukar köpa mitt smink på nätet då det är billigare där. Dock brukar jag inte sminka mig speciellt ofta. Men när jag gör det blir det bara enkelt. Men ett tips är kolla på nordicfeel.se

Svar: Tack för tipset ;) ska kika lite där.. Kram
PapiNik

2 Ann-Helén Bockman:

skriven

Jag sminkar mig varje dag. Men med åldern har jag fått ändra make upen lite. Förr hade jag täckande brunkräm och puder, vilket är hur fult som helst när man börjar få rynkor :) Jag har använt det mesta av Max Factor, och jag gillar deras produkter. Men ska du ha en bra eye liner ska du absolut köpa L'Oréals superliner. Men underlagskrämer och primers är Viktigt, det får det mesta smink att sitta och se snyggt ut. Lycka till! Kram ;)

Svar: Åhhhhhhh tack för tipset, ska kolla upp de faktiskt :)
För jag hade behövt faktiskt, och detta lät jävligt bra :)
PapiNik

Kommentera här: