Bläcket och Jag

: - ) 
Jag lovar var och än där ute, innan jag dör kommer hela min kropp var full målad med bläck, kommer inte finnas ett ända ställe där jag kommer vara utan bläck !
Älskar gaddningar, älskar bläck & det ska vara fullt över hela min kropp inom 10 års tid och det har jag mitt motto på just nu !
Och jag kan inte förklara för någon varför, för det ända jag kan svara på är att;
( Jag älskar Bläck on my body )
Redan nu bara på  2 år så har jag 32st gaddningar ::: - D och varför skulle jag sluta då? fan tatuieringar för mig är som en porrstjäna som älskar sex, sex och gaddningar är exakt samma känsla, samma njutning och sjukt sexigt!
Och varenda tatuering som jag har är ett budskap från (ett eller flera) minnen av mitt liv.
Trött, aah det blir jag kan jag säga... Jag hatar alla som är så jävla noggrann hur dom ska se ut, hur raka linjer det ska vara?
Jag har bara en tatuering från en Tattoo studio, resterande är bara hemma meck, men jag är nöjd med dom och struntar i raka linjer, proffs jobb?? Så länge den ser ut som en (Gubbe) tillexempel, varför kan det inte vara en sträck gubbe istället för ett fett ansikte med skuggor medmera? bara LÖÖÖJLIGT att man ska vara så jävla noggranna som vissa är..
Det är min kropp, min taturinger och då skiter jag i någon jävla proffs tatuerare, för så länge jag ser vad det är så betyder själva budskapet exakt lika mycket än ifall det var proffs jobb och ser ut som en jävla 3D bild, tycker det bara är fult för då ser man ut som någon jävla tv apparat... Töntar !
Jag kommer aldrig att gå till någon studio oavsett min kropp kommer vara full tatuerad från ansikte till tårna med bläck från homeside ](^_-)[
 
Så ni som sitter och snackar om att tatueringarna ska vara från en proffs studio kan suga på min ådriga kuk för jag bryr mig inte om erat idiotiska jävla piss onödiga skit.
Jag kommer vara rik, ni kommer vara fattiiga.
Jag kommer bo i ett slott, ni kommer bo på gatan.
Jag kommer äta från guld tallrikar, ni kommer äta från soptunnor.
För jag sparar mina pengar för att tatuera hemma och ni kommer vara fattiga och likna en ny 3D televison!
Så varför ska man behöva lägga ut pengar hos ett " proffs " när jag och min sambo kan bli proffsigare än dom ni går hos , för tränar vi här hemma dagligen kommer vi ha en snyggare full tatuerad kropp och bättre tatuerare än den ni är hos och snyggare kropp än vad ni har era onödiga svin !
Same shit, att gå till en frisör är så sjukt onödigt när man kan göra det själv liksom, för ni alla har väll kladdat med pennor på möbler / väggar m.m. som barn och vi alla till 95% tagit en sax som barn och börjat klippa på sig själv i håret eller på saker.. Eller?
Så vi har detta i blodet, och gå till en frisör eller tatuerare är bara en mindfucking som ni alla dumma idioter går på...
Tänk på vad jag säger, så kommer ni vara rika, glada och sluta hata och snygg som fan som jag och min sambo... bwhaaaammmm !!!

Kommentera här: