SVERIGEDEMOKRATERNA GÖR SVERIGE TILL ETT HELVETE

Okej, lärt mig något nytt nu!!!

Igår släppte jag en video om händelsen i Trollhättan där jag sörjde med dom anhöriga, och dom drabbade i attentatet på skolan Kronan.
Jag berättade min åsikt om idioten som gjorde gärningen att han blivit upphetsad utav det Jimmie Åkesson uttalar, allt inom SD & hitlers historia.
Nu är jag en IS SOLDAT, efter min åsikt ...
http://youtu.be/5iy_VHEnbz0

Jag gråter, jag skakar utav ilska, jag svettas utav sorg, jag gör det mer och mer för varje dag som går..

Varje dag blir det bara värre & värre, folk klagar på flyktingarna, på förorterna & på mc-gäng..
Men rasistiska kommentarer på nätet, i skolor, jobb & umgänge är okej, rasistiskt "politiskt parti", svenskar som gör grova brott varken pratas om mer en 1-5 dagars tid, uttalas som ett hatbrott (tex { blivit mobbad tidigare i livet} osv..
En från ett annat land blir åtalad och stämplad som terrorist.. Är det verkligen så kallad solidaritet??
Vad händer, säg mig vad händer egentligen???
Jag tänker än idag på Lisa Holm, en fin flicka som inte hann bli en kvinna.
Förlorade syster, vänner & föräldrar.. Sorligt som faaaan.
Men när hon gick bort kom alla svenskar  och sörjde, klagade på mördarna och hoppades på dödsstraff, tillbaka skickad till sitt hemland, viceversa...
Men nu när lokaler bränts upp för flyktingarna för att Sverigedemokraterna inte vill låta dom få tak över huvudet i Sverige, för ni ser inte att dom är välkomna att få chanser att visa vilka hedliga fina människor som dom egentligen är..
Igår förlorade vi fina själar efter skolattentatet som poliserna kallar nu för ( hatmord ) för att han varit mobbad för 5 år sedan, men då är det okej att mörda mörkhyade. Eller?!?
Och jag la ut ett videoinlägg igår att jag förklarar vad Jimmie Åkesson och SD mindfuckar svenskarnas huvuden så det händer såna sjuka saker som gårdagens attentat på Kronans Skola i Trollhättan 😭😭😭

Jag lider varenda dag, mår helvete utav alla vidriga rasister, fascister och nättroll som egentligen borde bli inspärrade i den djupaste grottan som varken har luftkonditionering eller ljus, så dom får känna den oändliga smärtan alla drabbade stackars människorna blir utav era slakthatande mobbning ni utsätter alla som inte är som ni, vi älskar och orkar inte hata utländska fina människor, ni startar hatet och sätter igång all hat medans Media utpekar utlänningarna, dom blir drabbade, och stämplade som farliga !!!


Ber varenda sekund..
HAT, hat, haaaat är vårat "TREDJE STÖRSTA PARTI"

försvinn från våran politiska riksdag!!!
1 Krister:

skriven

– Det var en tillbakadragen kille som blev mobbad av många i klassen. Det märktes att det var jobbigt för honom.
– Såvitt jag vet gjorde inte skolan så mycket åt det./Exp.

Mobbarna och skolan är medansvariga.

Svar: Långt ifrån den sanningen som verkligheten talar om, det var din fantasi det där!!
PapiNik

Kommentera här: