Jag kom äntligen hit

Har ni känt detta, för jag har kommit dit jag vill !!!
 
 
 
Har ni någonsin känt den där känslan där man känner att man är den där man bara tror man kan vara, typ den man kan drömma om att man är eller kanske dagdrömmer om att få bli, men du vet att du aldrig kommer bli den personen som du drömmer om att få bli men bara än dag är du den personen, du bara vaknar upp på morgonen och helt plötsligt har du kommit dit, du har fått det du önskat dig, fått det du drömt om att få vara, och den du vet att du ALDRIG skulle bli för man trodde liksom att det bara var en dröm som aldrig kommer åstadkomma i ditt liv...
Men helt plötsligt är du det.
 
 
 
 
 
Jag kan säga såhär så ni förstår vad jag menar i detta sammanhang :)
Jag har alltid drömt om att få synas, och få den uppmärksamheten som ger mig kämpeglöd att vilja fortsätta att sprida kärlek, sprida glädje, sprida min förflutna liv till er alla som läser & följer mig på min Youtube.
Och jag har fått det jag drömt om i hela mitt liv att kunna sprida vidare till andra som kanske behöver få inspiration utav någon annan som är öppen att öppna sitt hjärta som jag gör.
Jag har delat allt mitt djupaste som man kanske inte brukar dela offentligt till vem som helst.
Men det har jag gjort, och jag har blottat mig för var och än här på bloggen och vem gör så som jag gjort om man vill hålla det hemligt?
Jag skäms tamefan inte för någon vad jag tycker, mina åsikter, vad jag står för och vad jag älskar att göra för varför skulle jag då bjuda på allt jag gör om jag hade skämts? 
Och ni som hatar, lägg av för ni kommer ingen, jag bryr mig inte ett skit utav allt ni skriver till mig för ni gör mig bara starkare som person att vilja göra mer och mer, så ni är sjukt osmarta som hatar för ni kommer aldrig att bli av med mig ha ha ha ha.
Så förstå mig rätt nu? Jag älskar min fru som jag är tillsammans med och även fast jag tänder på killar mer än tjejer så betyder det inte att jag inte älskar min tjej? För jag kan säga såhär; Jag hade aldrig kunnat vara med en tjej på jävligt länge, för man kan ALDRIG SÄGA ALDRIG men jag kan säga det jag känner just nu att jag hade nog inte kunnat vart med en tjej igen om det skulle ta slut med min sambo, för just i nu läget är det bara min tjej som jag tänder på annars är det killar jag går och tittar på om det skulle vara...
Och mitt intresse om att klä ut sig till tjej gör mig bara mer attraherande än att ha på mig vanliga herr kläder, True story..
Och att jag hade kunnat tänka mig att operera mig till kvinna kan hända ( som sagt; om det hade tagit slut med min sambo ) annars inte, så det hade kunnat hända..
Sen såklart vill jag ALDRIG förlora min älskling, men skulle den lilla minimala chansen hända hade jag 90% gjort det kan jag säga er här och nu.
 
Så nu hoppas jag att ni slutar tjatar om mina tankar, för om ni inte accepterar det så behöver ni inte läsa min blogg, för jag bryr mig faktiskt inte om allas klagomål för det går in i det ena örat och ut från det andra, som sagt... JAG BRYR MIG INTE OM HAT HAHA!!!
Jag förblir för att stanna här tills jag dör. (+)
<3

Kommentera här: