Från bajs Till nice

Nice helg.
Från ett helvete på fredags morgonen, Till ett paradise på fredags kvällen..
 
I helgen så har det hänt massa saker..i fredags så blev jag hotad och anklagad för barnmisshandel utav en ful, dum blondin som jag nu över helgen fått massa information utav hennes gamla vänner..
Så som hon gjorde mot mig, brukar hon göra mot typ alla och allt som kommer ur hennes käft är bara massa bull..
Hon har inte gjort detta mot bara mig, det är fler som blivit utsatt utav hennes vidriga påhittade anklagelser, och jaaa. jag har släppt detta men förstår mig inte på att någon äns kunde komma med sånt jävla påhopp mot mig att jag misshandlar min dotter för att min dotter ligger på sitt sätt i min famn & att jag gjort henne deprimerande för att jag lägger ut bilder / videos på nätet (socialamedier) hahahaha..
Men men, idioter kommer vi aldrig bli av med hur mycket vi alla droppar IDIOTERNA på nätet för att alla ska kunna se vem det är som gjort vad.
Det struntar väl dom i, dom bara fortsätter för att dom får den uppmärksamheten som dom får utav oss, så vad man än gör så blir vi aldrig av med alla nyfödda idioter..
Men jag tog det som en nypa salt, är bara sjukt tacksam för alla som kontaktat mig efter anklagelsen mot mig, och att ni berättade vem idioten var så folk ändå förstår vilken fitta som vi har runt omkring denna bloggvärld, och tacksam att ni stöttat mig.. Jag står upp för vad som helst och tackar mina fina vänner & nytt folk som stöttat mig : - )
Så jag fortsatt att njuta av dagen för att jag visste vad jag skulle få uppleva denna helg, så jag njöt av mitt liv som jag lever idag, och att jag kan vara så stark att stöta bort all skit som man möter på, då och då...
Så en vän till min sambo kom förbi och hälsade på oss, och hon har 2 stycken barn i ( Angel & Miley's ) åldrar, så Miley fick sig en ny kompis som hon verkade tycka om även fast det kunde bli för mycket ibland... Men hon verkade vara glad i alla fall och det är huvudsaken tycker jag!
 
Sedan så tog vi oss en sjukt lugn kväll med massa god mat jag och min älskling, där vi åt Kyckling & Klyftpotatis med ugnsstekta Grönsaker, Tsatsiki & fetaost....
Mmmmmums säger jag bara : - P
 
 
 
 
Och på lördagen så tog vi oss en sjukt lugn dag i väntan på en lång dag på söndagen där min älskling blev 25år som jag hade planerat lite smått faktiskt, och hon hade fått bjuda hem några utav hennes släktingar som skulle komma hit och få fira min älskade <3
Så vi tog oss en städ dag här hemma för att få det fint till min frugas födelsedag ( L )
Men på lite senare på eftermiddagen så åkte jag iväg för att köpa något till min älskade.
Det var lite svårt tycker jag, för jag är lite väl pedantisk, vill alltid att det ska bli rätt och vill inte köpa någpt som hon kanske inte alls gillar, även fast hon kanske inte säger det he he.
Men tillslut så hittade jag underkläder som jag köpte och något jag visste att hon behövde, så det blev ett lyckat köp, fast ärligt talat så blev jag lite avis på underkläderna för jag tyckte själv att dem var så otroligt jävla sexiga och snygga att jag blev tokig i dom..
Men nu var det hennes födelsedag så jag får väl hoppas på något liknande när jag fyller år, 2;dra December... inte allllllllls långt kvar ju, ouff..Det går fort tycker jag för det känns som det inte var så längesedan jag fyllde år.
Men det blev i alla fall en mysig lördags kväll tillslut med massa godis, chips, dippar & läskeblask ha ha ha.
 
Och nu, äntligen så var det söndag.. Dagen då min favorit älsklings fruga fyller år, Yippiiie.. Grattis älskling <3
Idag så är jag Greven som ska ta väl hand om Drottingen i slottet, om ni fattar min mening ?!? : - )
Jag gjorde så mycket som möjligt för att få henne att få känna sig så avslappnad som möjligt, för det är liksom hennes dag och den dagen händer liksom bara 1 gång om året så man bör göra det lite extra lyxigt faktiskt, och det fick jag beröm för, av min sambo <3
Men denna dag blev lyckad, en del av hennes familj kom och det tyckte både jag, sambon & barnen vad roligt, så det blev en lyckad dag där med...
Massa tårta, kakor, aah vafan åt vi inte?!? ; - )
Efter när alla hade åkt, så kände vi bara.. neeeeeeee, nu blir det hämtpizza, vi orkar inteeeeeeeehh hahhahaha.
Så vi beställde pizza och käkade det, men jävlar kan jag säga er... Våra magar var helt slut körda på kvällen efter allt ätande, och min magsäck kändes som en sackosäck haha.
Så vi mös oss ner i sängen efter att barnen hade somnat, startade en serie som vi följer och bara njöt tills vi båda två tvär däckade tillsammans, hihi så mysiga vi är!
 
 
 
BJUDER PÅ EN KORTFILM, EN BERÄTTELSE OM HUR MYCKET JAG ÄLSKAR MIN TJEJ & GRATTAR HENNE PÅ SIN FÖDELSEDAG <3
 
 
LA FAMILIA 
<3333333333333333333333333333333333333333
 
 
 
Så tänkte jag visa er, några roliga & seriösa videoinlägg som jag gjort över helgen..
Måste bjuda på kärlek, glädje & leende till allas vackra hjärta ! : - <3

Kommentera här: