Mitt tankemönster!

Hej alla...
 
Det är väl inte lätt att komma ut som jag gjorde här om dagen, men att få så mycket kärlek som jag fått är helt otroligt jävla skönt...
Och att vänner som man var orolig för att läsa mitt inlägg gav mig så mycket kärlek och beröm och det känns så fruktansvärt bra... Är så tacksam för allt man fått utav er, och att ni kan accespetera min läggning.. Att jag gillar både han/hon/hen spelar ingen roll, jag är fortfarande jag..
Och jag är ingen annan bara för att jag "kommit ut" för det så mycket människor och speciellt såhär, och om jag får säga vad jag tycker är jag jävligt stolt över mig själv att få skriva detta på en blogg, där allt och alla kan se speciellt nu när jag spridit detta inlägg över en massa blogg grupper lite här och där...
Men nu har en stor jävla klump från min vackra kropp fått komma ut och svävar runt världens ände och sommarens vackra moln lite här och där hehe, så nu kan jag äntligen få leva som jag velat gjort i många jävla år sedan jag själv vetat om det men ALDRIG "vågat" säga någonting till någon...
 
Så nu jävlar, nu är sommaren här, och då blir det mer halvnaket här och där och då blir det väl mysigt, vem tycker inte att sommaren är härlig? Vädret är väl det bästa, men sen finns det mycket att få njuta utav (Se men inte Röra) kan jag i alla fall tillägga i detta inlägg.
Livet, jaaa...Man lever bara en gång så varför inte testa allt man kanske aldrig få varit med om när man väl är där uppe, ser ner på jorden och filosoferar bland molnen och tänker "vafan gjorde jag inte det för" ja, då kommer man ångra det och Aldrig vara med om eller få göra igen eller hur?
Så vafan, njut av livet ditt, gör som jag? Livsnjutare brukar jag säga och det är nog det bästa ordet jag kan komma på om jag skule få frågan "vem är du?" och då kan jag rent ut sagt säga det på några få röda hundra dels sekundrar (LIVSNJUTARE) och det är vad jag är och kommer alltid att vara..
Och sommar, oj oj ojj.. Det finns inget bättre att någonting nu att se fram emot och få en fin sommar, massa goda drinkar,öl, ja du vad som helst och sedan sitta på en klippa, titta ut över staden där man bor och bara fundera på någonting du/ni vill med livet, vad vill ni göra? vad vill du få sagt, vad vill du? någonting måste du väl göra för att må bra, slippa leva dag ut och dag in med något skam du har i din kropp och själ, någonting du vill erkänna eller komma ut med, eller det kan vara vad som helst.. Gör ditt hjärta glad, så mår du bra i ditt liv, längre dar, tills din sista dag då du ska till din grav.. Kram från NikDaddy :DD
 
Kärlek Och Respekt till mina kära läsare...
 
1 Anonym:

skriven

Bra skrivet!

Svar: Tack det värmer..
Nik Daddy.

Kommentera här: