Sanningen om Zara Larsson.

Nu känner jag, att jag kan inte hålla tyst längre, jag är så sjukt trött Zara Larsson som bara söker bekräftelse genom att sitta med sin offer kofta bakom skärmen, tycka synd om sig själv, hon verkar inte må bra som person.. Hon kanske inte klarar av trycket som kändis, kanske har personliga problem med att kunna ta kritik, men oavsett ska man inte trycka ner allt och alla, men samtidigt säga, att hon tycker folk hatar henne, trycker ner henne och mobbar henne så hon känner sig otrygg..DU GÖR SAMMA SAK MOT ALLT SOM RÖR SIG F*RFAN...
Innan tänkte jag hur respektlösa människor som kan kränka och trycka ner henne, led med henne men nu i efterhand fattar jag hennes hjärnhalva måste vara helt blåst, helt sönderknarkad utav kändiskåthet, vad händer med alla som blir "kända" leker Hollywood eller vad är detta???

Jag ska inte sitta här och snacka skit, eller gå lika lågt som lilla Zara, men att göra de hon håller på med är bara överdrivet skrattretande och sjukt jävla skam, det hon håller på med...

Vill bara egentligen hennes bästa, sen kan detta likna mer som mobbing utav mitt videoinlägg men fan alltså.....Någon måste fan få henne att förstå, och inte bara kändisar som ska behöva sätta henne på plats och få henne att bete sig mogen , och sluta se hennes pinsamma och omogna utpekande mot ALLT OCH ALLA!!!



Vill ni höra mer utav mina åsikter mot mobbning, och svar på tal till mobbarnas Mobbare; ZARA LARSSON.
Lyssna och njut utav mitt fina tal..



https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=zdzvChyj6hQ

Kommentera här: